معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: ۴فرد شرور که قصد اقدامات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند در نقطه صفر مرزی به هلاکت رسیدند.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ حبیب اله مردان پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به هلاکت ۴ خرابکار در مرزهای شرق کشور در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: در راستای جلوگیری از فعالیت گروهکهای تروریستی در مرزهای کشور عملیات فرماندهی مرزبانی اقدامات اطلاعاتی خود را بیشتر کرده است.

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا ادامه داد: در این خصوص مرزبانان شرق کشورمان در منطقه میرجاوه عده ای از اشرار مسلح را که قصد ورود به خاک کشور و انجام عملیات های خرابکارانه را داشتند شناسایی و به محض ورود به منطقه امنیتی در مرز کشورمان با آنان درگیر شدند.

سرهنگ مردان پور افزود: ماموران با آتش پر حجم خود در این درگیری موفق شدند ۴ نفر از افراد شرور مسلح را به هلاکت رسانده و ۳ تن دیگر آنان را نیز زخمی کنند.

این مقام مسئول مرزبانی کشور خاطر نشان کرد: طرح های ویژه برخورد با اشرار و گروهک های تروریستی در مرزهای کشور افزایش خواهد یافت و مرزبانان همواره برای پاسداری از میهن اسلامی با تمام توان خود تلاش می کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات