رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از آمادگی پلیس برای برگزاری مراسم محرم در شهرهای کشور خبر داد و گفت: ورود قطعات کم کیفیت موجب افزایش تصادفات در کشور شده است.

به گزارش افکارنیوز ، سردا اسکندر مؤمنی، صبح امروز در نشست خبری خود با اشاره به اینکه ترافیک سنگین در جاده های شمالی کشور موجب مختل شدن زندگی عادی مردم شمال کشور شده است گفت: اگر مسئولان سریعاً به مسئله جاده های شمالی رسیدگی نکنند مجبور می شویم محدودیت های سخت تر ترافیکی را در این جاده ها اعمال کنیم.

وی یکی از این محدودیت ها را تردد خودروها به صورت زوج و فرد در جاده های شمالی کشور عنوان کرد و گفت: از مسئولان خواهش می کنیم تا هر چه سریعتر ۱۲ کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین- رشت را به اتمام برسانند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به حادثه تصادف آزادراه تهران - قم گفت: متأسفانه ورود قطعات کم کیفیت مانند لاستیک به کشور سبب افزایش تصادفات شده است.

وی افزود: در سانحه قم نیز با وجود اینکه لاستیک خودرو تقریباً نو بوده است اما به دلیل کیفیت پایین دچار ترکیدگی شده و موجب بروز تصادف شده است.

مؤمنی با بیان اینکه شرکت عقاب افشان ۳ ماه برای رفع نقص خودروهای اسکانیا مهلت دارد گفت: این طرح در دو گام اجرا می شود که گام اول تولید خودروهای با کیفیت بالا و گام دوم جمع آوری و اصلاح نواقص خودروهای در حال تردد است.

مؤمنی ضمن اعلام اینکه نمی دانیم به چه علت نماینده راهنمایی و رانندگی از معاینه فنی کنار گذاشته شده است گفت: باید مسئولان نسبت به این موضوع پاسخگو باشند که چرا نماینده پلیس را بدون دلیل از مراکز معاینه فنی حذف کرده اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به آمادگی راهنمایی و رانندگی برای تمهیدات ترافیکی ایام محرم گفت: مقرر شده است که هر هیئت مذهبی یک رابط با راهنمایی و رانندگی داشته باشد تا زمان و مکان تردد هیئت های مذهبی با هماهنگی راهور انجام شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات