صبح امروز کارگر ۳۲ ساله به عمق چاهی ۱۰ متری در محدوده خیابان فاطمی سقوط کرد.

به گزارش افکارنیوز ، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه سقوط در چاه در ساعت ۹: ۲۰ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۱۸ و گروه نجات ۱۴ را به محل حادثه واقع در خیابان فاطمی بعد از خیابان کاج اعزام کرد.

وی محل حادثه را یک ساختمان در حال ساخت دانست که در طبقه -۱ آن یک حلقه چاه ۱۰ متری حفر شده بود و افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که یکی از کارگران به دلیل بی احتیاطی به عمق این چاه سقوط کرده و محبوس شده است.

ملکی با اشاره به اجرای عملیات آتش نشانان برای نجات و خارج کردن این کارگر از عمق چاه به ایسنا گفت: عوامل آتش نشانی با تجهیزات مخصوص این کارگر ۳۲ ساله ایرانی را از چاه خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که تکنیسین های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، وی را به مرکز درمانی منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و ارائه هشدارها و توصیه های ایمنی در ساعت ۹: ۳۸ به عملیات خود خاتمه دادند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات