رئیس پلیس راه استان مرکزی از توقیف خودرو بی. ام. و با ۲۱۰ کیلومتر سرعت خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ مهدی حسنی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرا و حفظ طرح انضباط ترافیکی در سطح محورهای مواصلاتی استان مرکزی، مأموران پلیس راه در محور اراک- قم با دوربین کنترل سرعت به یک دستگاه خودروی سواری بی ام و با سرعت ۲۱۰ کیلومتر دستور توقف دادند. راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست به راه خود ادامه داد و مأموران انتظامی پس از تعقیب خودور اقدام به متوقف کردن خودرو کردند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد: راننده خودرو پس از متوقف شدن به علت ارتکاب تخلفات رانندگی شامل سرعت غیرمجاز، حرکت مارپیچ و نمایشی، عدم استفاده از کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه جریمه و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

وی با بیان اینکه بیشترین عامل در وقوع تصادفات و حوادث رانندگی عامل انسانی است گفت: تحقیقات پلیس نشان می دهد که خطای رانندگان بیش از عواملی چون نقص فنی خودروها، ایرادات جاده ها و سایر عوامل است و به همین منظور ضمن کنترل تخلفات حادثه ساز به تمامی رانندگان توصیه می کنیم از انجام هرگونه حرکات مخاطره آمیز در هنگام رانندگی خودداری کرده و با رعایت قوانین و حفظ جوانب احتیاط به رانندگی بپردازند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات