قاتل خاموش عصر دیروز زوجی جوان را که مدت کوتاهی از ازدواجشان گذشته بود، تا آستانه مرگ پیش برد.

به گزارش افکارنیوز ، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: حادثه گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی به آدرس مشیریه، خیابان سازمان آب در ساعت ۱۸: ۰۲ به ۱۲۵ اعلام شد.

وی با بیان اینکه به دنبال اعلام این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد، افزود: محل حادثه یک واحد ۶۰ متری مسکونی در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه بود که نوعروس و داماد در آن سکونت داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه همزمان با رسیدن آتش نشانان، همسایه ها مشغول خروج این زوج از واحد مسکونی بودند، اظهارکرد: عوامل آتش نشانی اقدام به ایمن سازی محل و بررسی علت حادثه کردند که در بررسی آنان مشخص شد نشت گاز سمی مونوکسیدکربن از دودکش آبگرمکن دیواری به علت تغییر مسیر و مسدودبودن لوله سیمانی داخل دیوار و همچنین بسته بودن تمامی منافذ ورود و خروج هوا سبب بروز این حادثه شده است.

وی با بیان اینکه این زوج جوان که مردی ۲۴ ساله و خانمی ۱۸ ساله بودند، از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، گفت: آتش نشانان پایتخت در ساعت ۱۸: ۳۴ به عملیات خود در این محل خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات