کارگر جوان در نخستین روز کاری اش به عمق ۲۸ متری چاهی سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

به گزارش افکارنیوز ، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه وقوع حادثه سقوط در چاه در ساعت ۹: ۴۴ صبح امروز به آتش نشانی اطلاع داده شد، گفت: پس از اعلام وقوع این حادثه، آتش نشانان ایستگاه شش و گروه نجات چهار به محل حادثه که یک ساختمان در حال ساخت به آدرس قیطریه خیابان قلندری بود، اعزام شدند.

وی محل وقوع حادثه را طبقه -۱ یک ساختمان در حال ساخت اعلام کرد و گفت: در این طبقه چاهی به عمق ۲۸ متر قرار داشت که نیمی از آن نیز مملو از آب های سطحی بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از کارگران حین کار و انجام عملیات ساختمانی به داخل این چاه سقوط کرده بود، به ایسنا گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل مشغول عملیات شده و همزمان با ایمن سازی محل، با توجه به اینکه کارگر در زیرآب محبوس شده بود، اقدام به تخلیه محتویات داخل چاه کردند.

ملکی با اشاره به خروج این کارگر و تحویل وی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه، اظهارکرد: تکنیسین های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ این کارگر ۲۳ ساله افغان را تایید و اعلام کردند.

وی نداشتن درپوش، تاریک بودن محل، آشنا نبودن با محیط و بی احتیاطی کارگر را از علل وقوع این حادثه برشمرد و گفت: بنا به گفته شاهدان در محل، این کارگر اولین روز کاری خود را آغاز کرده بود که متاسفانه جان خود را از دست داد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، عوامل آتش نشانی در ساعت ۱۱: ۳۶ پس از ایمن سازی محل و ارائه توصیه ها و هشدارهای مربوطه، به عملیات خود خاتمه داده و به ایستگاه های خود بازگشتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات