در حالی امروز نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران برگزار شد که این جلسه نیز همانند جلسات اخیر شورای شهر با حواشی روبه رو بود به طوری که در این جلسه دبیر خطاب به هادی گفت: برخی از اعضا برای صحبت کردن از صبح زنبیل می گذارند.

به گزارش افکارنیوز ، نوزدهیمن جلسه شورای شهر تهران صبح امروز با حضور ۲۹ عضو برگزار شد.

مهدی چمران، علیرضا دبیر، حسین رضازاده، احمد مسجدجامعی، حبیب کاشانی، هادی ساعی، مرتضی طلایی، پرویز سروری، رضا تقی پور، عباس شیبانی، الهه راستگو، احمد دنیامالی، محمدمهدی تندگویان، احمد حکیمی پور، رحمت الله حافظی، مجتبی شاکری، محمد حقانی، اقبال شاکری، ابوالفضل قناعتی، عبدالحسین مختاباد، معصومه آباد، غلامرضا انصاری، عباس جدیدی، حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی، ولی الله شجاع پوریان، مسعود سلطانی فر و محسن سرخو از حاضرین و فاطمه دانش ور و اسماعیل دوستی از غایبین نوزدهمین جلسه شورای شهر بودند.

جلسه رأس ساعت ۹: ۱۰ دقیقه آغاز شد که در دقایق اولیه جلسه تنها ۱۵ عضو از ۱۶ عضو شورا حضور داشتند.

در ابتدای جلسه و در نطق پیش از دستور حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی و اقبال شاکری مطالبی را عنوان کردند.

در ادامه جلسه آقاجانی دبیر شورایاری منطقه ۱۷ گزارشی را از عملکرد فعالیت شورایاری ها در این منطقه مطرح کرد و از اعضای شورا خواست راهکاری را برای مشکلات راه آهن این منطقه اتخاذ کنند.

در این جلسه همانند جلسات گذشته بی نظمی در بین زمان برگزاری جلسات مشاهده می شد به طوری که در حین برگزاری جلسه اعضای شورای شهر مرتباً از جای خود بلند شده و جلسه را ترک می کردند.

گپ و گفت وگو در بین اعضای شورای شهر و همچنین معاونین شهردار تهران از دیگر حواشی جلسه امروز بود که در چند نوبت ابتکار و ایازی، دبیر با پورزرندی، طلایی با ابتکار صحبت هایی را با یکدیگر داشتند.

در جلسه امروز آقامیر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران نیز حضور داشت که در پایان جلسه به همراه ایازی جلسه شورا را ترک کردند.

در جلسه امروز که اسماعیل دوستی حضور نداشت، محسن سرخو در چند نوبت تذکراتی را در خصوص عدم رعایت نوبت از سوی هیئت رئیسه شورا عنوان کرد و از هیئت رئیسه خواست نظارت بهتری را در این خصوص داشته باشند.

علیرضا دبیر در ادامه جلسه خطاب به ساعی گفت: هادی جان ظاهراً برخی از اعضای شورای شهر برای صحبت کردن از صبح زنبیل می گذارند.

در جلسه امروز اعضای شورای شهر به هنگام صحبت کردن اقبال شاکری و انزجار از دولت آمریکا، شعار مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

در پایان جلسه اعضای شورای شهر برای شادی روح حبیب الله عسکراولادی فاتحه ای قرائت کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات