مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، گفت: مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی تامین اجتماعی به صورت مستقیم پاسخگوی تماس های تلفنی، الکترونیکی و پیامکی است و در ماه گذشته پاسخ گویی به بیش از ۱۲ هزار پیام انجام شده است.

به گزارش افکارنیوز ، امیرعباس تقی پور با بیان اینکه به پیام های صوتی ضبط شده و پیامک های دریافت شده در ایام تعطیل و ساعات غیراداری در اسرع وقت پاسخ داده می شود، افزود: پیام های الکترونیکی نیز در ساعات اداری به صورت آنلاین و در ایام تعطیل و ساعات غیراداری با فاصله حداکثر ۲۴ ساعت پاسخگویی می شود.

وی ثبت شکایات را از دیگر اقدامات مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی عنوان کرد و ادامه داد: شکایات مخاطبان و کارکنان تامین اجتماعی توسط این مرکز ثبت و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی شناسایی و کشف نقاط ضعف و قوت دستورالعمل های اجرایی سازمان تامین اجتماعی را از دیگر نتایج عملکرد مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی برشمرد و افزود: تجزیه و تحلیل عوامل نارضایتی مخاطبین و ارائه راهکار برای کاهش نارضایتی از طریق ارزیابی و پالایش پیام های دریافت شده در دستور کار مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی تامین اجتماعی قرار دارد و این مرکز یکی از بهترین و موثرترین ابزارهای ارتباطی سازمان تامین اجتماعی است که از این طریق دغدغه ها، مشکلات و پیشنهادات بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و کارکنان سازمان تامین اجتماعی از سراسر کشور دریافت می کند.

تقی پور تقویت سامانه اطلاع رسانی و پاسخگویی ۱۴۲ را از اولویت های این سازمان عنوان کرد و گفت: این سامانه در زمان آغاز به کار دارای ۳۰ خط آفلاین بود و به بیشتر پیام های دریافتی در مدت ۴۸ ساعت پاسخ داده می شد. در حال حاضر این سیستم به صورت آنلاین درآمده و مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی تامین اجتماعی شکل گرفته است.

وی تأکید کرد: در دوره مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی تقویت مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی در دستور کار قرار دارد و ضمن آنکه در آینده شاهد بهبود عملکرد این مرکز خواهیم بود، خدمات جدیدی نیز در حوزه اطلاع رسانی و پاسخگویی به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی ارائه خواهد شد.

مشاور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی سهولت ارتباط با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی را دلیل اصلی استقبال مخاطبان تامین اجتماعی از این مرکز دانست و گفت: سامانه تماس تلفنی۱۴۲ و سامانه دریافت و ارسال پیام کوتاه باشماره ۵۰۰۰۱۴۲ و همچنین درگاه الکترونیکی ۱۴۲. tamin. ir آماده پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به شکایات و دریافت نظرات و دیدگاه های مخاطبان سازمان تامین اجتماعی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات