معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید تلاش کرد فضای نیروی انسانی را بشکافیم، گفت: باید شایستگان را در این حوزه دعوت کنیم و با کوچک ترین مسئله ای، هر نیرو را کنار نگذاریم.

به گزارش افکارنیوز ، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش امروز در مراسم معارفه خود که در ساختمان زنده یاد علاقه مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز در کشور تحصیل می کنند که باید برای آنها برنامه های متنوع و بسته های دقیق داشته باشیم.

وی ادامه داد: اصلی ترین وظیفه که باید در دولت تدبیر و امید گسترش دهیم، ایجاد یک برنامه جامع و کامل برای قشر عظیم دانش آموزی است.

کفاش با بیان اینکه باید تلاش کرد فضای نیروی انسانی را بشکافیم، گفت: باید شایستگان را در این حوزه دعوت کنیم و با کوچکترین مسئله ای، هر نیرو را کنار نگذاریم.

وی اضافه کرد: چتر امور پرورشی باید انقدر گسترده شود که همه نگاه های زیر آن جمع شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به برنامه وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: قول می دهم به همت خواهران و برادرانی که هستند و اضافه می شوند، بخش پرورشی برنامه وزیر را بند به بند اجرایی کنیم؛ البته شرط این است که مظلومیت امور پرورشی برطرف شود.

وی تصریح کرد: باید حوزه های مختلف پرورشی به آن برگردانده شود و به عظمت دوران شهید رجایی و باهنر برگردد.

کفاش با بیان اینکه حضور بنده در جهت تقویت فعالیت های خوب گذشته و ایجاد فعالیت های جدید است، افزود: قول می دهم به آنچه که هست اکتفا نکنم و در جهت آموزش مربیان، بازتعریف فعالیت های پرورشی با توجه به پیشرفت های نوین و تدوین برنامه های جدید و جذاب گام بردارم.

وی با اشاره به این نکته که بچه های امروز با بچه های قدیم متفاوت هستند، گفت: با استفاده از ظرفیت های مختلف که وجود دارد و طی نشست های تخصصی، برنامه های پرورشی دولت تدبیر و امید را اجرایی می کنیم.

وی اضافه کرد: اگر مسئله ای در گذشته اشتباه بوده است، نباید بر آن پافشاری کرد و «حرف مرد یکی است» در پرورشی معنا ندارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات