رییس سازمان حج وزیارت به فعالیت کارگروه مسکن در حج سالجاری اشاره کردو گفت با بررسی های کارشناسی ۱۹ ساختمان محل اسکان زائران که دارای کیفیت نازلی بودند کنار گذاشته شد و تا کنون ۳۰ میلیون ریال سعودی در بخش مسکن سال آینده صرفه جویی شده است.

به گزارش افکارنیوز ، سعید اوحدی در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی حج و زیارت پس از حج تمتع، گفت: همان گونه که نماینده ولی فقیه اظهار داشتند، باید نگاهمان به عملیات حج، نقادانه باشد و کارگروه هایی که با توصیه و مشورت سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شده لازم است با آسیب شناسی عملیات حج، راهکارهایی رو به جلو ارائه دهند.

وی به فعالیت کارگروه مسکن در حج سالجاری اشاره کردو گفت با بررسی های کارشناسی ۱۹ ساختمان محل اسکان زائران که دارای کیفیت نازلی بودند کنار گذاشته شد و تا کنون ۳۰ میلیون ریال سعودی در بخش مسکن سال آینده صرفه جویی شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پایان، تدوین حقوق زائران، تقویت بانک اطلاعاتی در تمامی حوزه ها، طراحی سازوکار برای شفاف سازی در کلیه خریدها و هزینه ها و تعیین رقم واقعی هزینه های حج را مورد تاکید قرار داد.

در این جلسه مقرر شد کارگروههای قیمت گذاری، حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، مسکن، بهداشت ودرمان، منابع انسانی و امورفرهنگی جلسات را ادامه داده و ظرف سه هفته آینده نتایج کار خود را به شورای برنامه ریزی حج و زیارت ارائه دهند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات