رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: کمیته حمل و نقل شورا طرحی را به تصویب رسانده که بر اساس آن بلیت های یکساله به مترو و اتوبوس بازمی گردند اما به صورت مجزا با قیمت های متفاوت صادر می شوند.

به گزارش افکارنیوز، محسن سرخو از بازگشت فروش بلیت های اعتباری یکساله مترو خبر داد و گفت: این موضوع در کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران شورای شهر به تصویب رسیده و قرار است در جلسه روز یکشنبه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: بلیت های قبلی یکساله با بخش اتوبوسرانی به صورت مشترک استفاده می شد اما با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم برای حذف مشکلات قبلی و رضایت شهروندان این بلیت ها را به صورت مجزا صادر کنیم.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بیشتر متقاضیان بلیت های یکساله دانش آموزان و دانشجویان هستند، گفت: اگر فردی بخواهد می تواند بلیت ها را به صورت مشترک دریافت کند و برایش تخفیفی هم اعمال خواهد شد اما برای جلوگیری از سوءاستفاده های گذشته پیشنهاد صدور مجزا این بلیت ها را مطرح کردیم.

سرخو خاطرنشان کرد: بعد از طرح این موضوع در کمیسیون عمران و به تصویب رساندنش در صحن شورای شهر به رای گذاشته می شود و شرایط بازگشت بلیت های یکساله به چرخه فروش مترو فراهم می شود.

وی تاکید کرد: رقم پیشنهادی برای فروش این بلیت ها که در کمیته حمل و نقل به تصویب رسیده رقم ۴۵ هزار تومان برای بلیت های یکساله مترو و ۶۵ هزار تومان برای بلیت های یکساله اتوبوس است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پایان، گفت: برای جلوگیری از برخی سوء استفاده ها محدودیت هایی در تعداد سفر با اتوبوس در نظر گرفته شده و بر این اساس هر فرد می تواند حداکثر ۴ الی ۶ سفر با اتوبوس داشته باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات