مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: باید منتظر یک وارونگی شدید در تهران بود تا مسئولان وحشت کرده و تصمیم بگیرند سن معاینه فنی خودروها را از ۵ سال به ۲ سال کاهش دهند.

به گزارش افکارنیوز، سید علی رضوی با اشاره به آخرین وضعیت کاهش سن معاینه فنی از ۵ سال به ۲ سال گفت: در جلسه ای که با معصومه ابتکار معاون محیط زیست رئیس جمهور داشتیم وی تاکید کرد دولت پیگیر کاهش سن معاینه فنی است اما هنوز اتفاق خاصی در این رابطه نیفتاده و ما همچنان منتظریم.

وی ادامه داد: تا زمانی که یک وارونگی شدید رخ ندهد و همه مسئولان احساس خطر و وحشت نکنند گمان نکنم شاهد کاهش سن معاینه فنی باشیم.

رضوی با اشاره به تصویب دو فوریت الزام خودروها به داشتن معاینه فنی برای دریافت آرم طرح ترافیک روزانه گفت: این موضوع خوب است اما اگر خودرویی از شهرستان به تهران بیاید و قصد تردد در محدوده ترک ترافیک را داشته باشد گرفتاریهایی دارد.

وی با بیان اینکه اگر دیتا بانک معاینه فنی سراسر کشور ایجاد شود تشخیص خودروهایی که معاینه فنی اصل دریافت کرده اند قابل تشخیص است، گفت: به زودی جلسه شهرداران کلانشهرها در شهر شیراز برگزار می شود و ما این موضوع با دنبال می کنیم تا پلیس هم بتواند به راحتی معاینه فنی های اصل را که در سراسر کشور صادر می شود تشخیص دهد.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به آغاز ثبت نام خودروها برای دریافت آرم طرح ترافیک سالیانه گفت: حدود ۱۰۰ هزار آرم طرح ترافیک در تهران صادر می شود که ما در این ایام شاهد افزایش مراجعه کننده هستیم اما این افزایش به میزانی نیست که ما ساعات کاری خود را افزایش دهیم ولی در صورت نیاز قابلیت افزایش شیفت های سرویس دهی را داریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات