برق طلاهای زن میانسال چنان چشمان مسافرکش های قلابی را کور کرده بود که حاضر شدند برای سرقت طلاها، دست به جنایتی خونین بزنند.

به گزارش افکارنیوز، متهمان این پرونده ۲مرد جوان هستند که سوار بر یک خودروی پراید در خیابان های بوشهر می گشتند و طعمه هایشان را به عنوان مسافر سوار خودروی خود می کردند. مدتی قبل، آنها وقتی دیدند زن میانسالی کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده، مقابلش توقف کردند. زن به تصور اینکه راننده، مسافرکش است سوار پراید شد.

در همین هنگام بود که مردان جوان که یکی نقش راننده و دیگری مسافر را بازی می کرد، متوجه برق طلاهای زن میانسال شدند. راننده پایش را روی گاز گذاشت و با سرعت زیاد وارد یکی از جاده های خروجی شهر شد و همدستش چاقویش را زیر گلوی زن میانسال گذاشت و او را تهدید کرد که اگر سر و صدا کند، وی را می کشد.

مردان سارق زن بی گناه را به محلی خلوت بردند و بی توجه به التماس هایش او را به قتل رساندند و طلاهایش را دزدیدند. آنها برای اینکه ردی از خود باقی نگذارند، راهی ارتفاعات اطراف شهرستان دشتستان در استان بوشهر شدند و جسد زن میانسال را از بالای کوه داخل دره پرت کردند تا هیچ گاه راز جنایتشان فاش نشود.

با گذشت چند ساعت از این جنایت خونین، خانواده زن میانسال که دیدند از مادرشان خبری نیست، نگران شدند. آنها با موبایل وی تماس گرفتند اما جوابی نشنیدند. هر ساعت که می گذشت بر نگرانی آنها افزوده می شد و وقتی هوا تاریک شد و مادرشان به خانه برنگشت، تصمیم گرفتند ماجرا را به پلیس اطلاع دهند. آنها به مأموران گفتند که مادرشان زنی ۵۲ساله است که همیشه مقدار زیادی النگو و طلا همراه خود داشته و احتمال می دهند که اتفاق شومی برایش رخ داده باشد.

از همان زمان بود که تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از زن گمشده شروع شد. با گذشت چند روز وقتی از این زن خبری نشد، این فرضیه که وی قربانی جنایت شده باشد قوت گرفت. کارآگاهان پلیس آگاهی بوشهر به تحقیقات گسترده دست زده و متوجه شدند که زن میانسال آخرین بار هنگام سوارشدن به یک خودروی پراید مشاهده شده بود. بررسی ها ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان توانستند این خودرو را شناسایی و ۲سرنشین جوان آن را دستگیر کنند.

هر دو مرد جوان از مجرمان سابقه دار بودند و این مسئله ظن پلیس را بیشتر می کرد. بازجویی از مردان جوان آغاز شد و آنها در ادامه به قتل زن میانسال برای سرقت طلاهایش اعتراف کردند. متهمان گفتند: مقتول را به عنوان مسافر سوار ماشین کردیم و وقتی طلاهایش را دیدیم، تصمیم گرفتیم وی را به قتل برسانیم و اموالش را سرقت کنیم.

پس از اعترافات هولناک مردان جنایتکار، مأموران پلیس همراه با تیم های امدادی آتش نشانی و هلال احمر راهی ارتفاعات اطراف شدند؛ جایی که متهمان جسد قربانی خود را در آنجا داخل دره ای عمیق انداخته بودند.

در ادامه جسد زن بی گناه از اعماق دره بیرون کشیده شد و در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

سرهنگ بارونی، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان این خبر گفت: هر دو متهم پس از اعتراف صریح به جنایت راهی بازداشتگاه شدند و تحقیقات درخصوص پرونده ادامه دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات