فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران از دستگیری شروری که به جرم ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در شهرستان قدس غرب استان تهران تحت تعقیب بود، خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ حجت الله کرمی زند در تشریح این خبر گفت: این شرور دارای سابقه شرارت به اتهام ارتکاب جرایمی چون مزاحمت، چاقوکشی، شرارت، ایجاد ناامنی، رعب و وحشت و برهم زدن نظم عمومی و حمل سلاح گرم تحت تعقیب بود که سرانجام توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت دستگیر شد و از متهم یک قبضه قمه و گاز اشک آور کشف شد.

وی اظهارکرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، دو اکیپ از مأموران اداره عملیات با اعزام به مخفی گاه متهم طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به پلیس اطلاعات منتقل کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان تهران متهم دستگیر شده به نام «ابوالفضل – د» پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کرمی زند گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد فرد یا افرادی خاص و مجرم با اقدامات غیرقانونی، موجبات برهم زدن نظم عمومی شوند و مردم نیز می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات