در حالی بیست و یکمین جلسه شورای شهر صبح امروز برگزار شد که این جلسه با حواشی ای چون جدال مسجدجامعی با دبیر و همچنین غیبت چند عضو شورا روبرو بود.

به گزارش افکارنیوز، بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز با حضور ۲۸ عضو برگزار شد.

در این جلسه مهدی چمران، علیرضا دبیر، حسین رضا زاده، احمد مسجد جامعی، حبیب کاشانی، پرویز سروری، رضا تقی پور، عباس شیبانی، الهه راستگو، اسماعیل دوستی، احمد دنیامالی، محمد مهدی تندگویان، محمد سالاری، احمد حکیمی پور، رحمت الله حافظی، مجتبی شاکری، محمد حقانی، اقبال شاکری، ابوالفضل قناعتی، عبدالحسین مختاباد، معصومه آباد، ولی اله شجاع پوریان، عباس جدیدی، حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی، محسن پیرهادی و محسن سرخو از حاضرین جلسه امروز بودند.

در این جلسه فاطمه دانشور همانند جلسات گذشته غایب بود ضمن اینکه هادی ساعی، مرتضی طلایی و غلامرضا انصاری از غایبین جلسه امروز بودند.

جلسه امروز راس ساعت ۹: ۱۵ دقیقه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط حجت الاسلام ناصحی آغاز شد.

در ابتدای جلسه معصومه آباد متنی را به مناسبت ایام شهادت سالار شهیدان قرائت کرد که در ادامه برخی از اعضای شورای شهر به دلیل طولانی بودن نطق پیش از دستور و همچنین صحبتهای رئیس شورا انتقاداتی را عنوان کردند.

علیرضا دبیر که به هنگام صحبت کردن احمد مسجد جامعی رئیس شورا در حال گفت وگو با عباس جدیدی بود مورد انتقاد رئیس شورا قرار گرفت و مسجد جامعی خطاب به دبیر گفت: بفرمائید سرجایتان بنشینید!

دبیر که از انتقاد و صحبت مسجد جامعی به شدت ناراحت شد خطاب به رئیس شورا گفت: لابی کردن و صحبت کردن در صحن شورا براساس قوانین و مقررات مشکلی ندارد.

در ادامه جلسه عبدالحسین مختاباد نیز خطاب به رئیس شورا گفت: متاسفانه برخی از نطق های پیش از دستور جلسه طولانی بوده و این در حالی است که در دستورات جلسه این موارد ذکر نمی شود.

احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران نیز در پاسخ به انتقادات دبیر و مختاباد، گفت: صحبت کردن رئیس شورا در هر زمان براساس قوانین و مقررات منعی ندارد.

حبیب کاشانی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز که در جلسه امروز حضور داشت خطاب به رئیس شورا گفت: تذکری که آقای مختاباد دادند مبنی بر این نیست که ما با بیان مسائل دینی و تکایا مشکلی داریم، مسئله این است که اینگونه موارد باید در دستور شورا قرار گیرد تا از وقت شورا به نحو بهینه استفاده شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات