سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کارگاه نجاری و چوب بری واقع در شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سید جلال ملکی با بیان اینکه سامانه ۱۲۵ در ساعت ۲۲: ۳۸ شب گذشته از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه نجاری و چوب بری به آدرس تهرانپارس، خیابان امین باخبر شد، افزود: به دنبال آن آتش نشانان ایستگاه های ۹۲،۵۶ و نجات ۱۰ به دستور ستاد فرماندهی آتش نشانی، به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک کارگاه چوب بری و نجاری به مساحت ۷۰مترمربع بود که کاملا شعله ور شده و در مجاورت آن دو ساختمان سه طبقه مسکونی نیز قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه چوب ها و پالت های این کارگاه کاملا شعله ور شده و شعله های آتش در حال سرایت به دو ساختمان مجاور بود، ادامه داد: دود و حرارت زیادی وارد این دو ساختمان شده و ساکنان آن را به وحشت انداخته بود که آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، همزمان با انجام عملیات مهار و اطفای حریق، تخلیه و نجات ساکنان این دو ساختمان را نیز در دستور کار قرار دادند.

به گفته ملکی ۱۰ تن شامل چهار زن، چهار مرد و دو کودک از ساکنان این ساختمان توسط آتش نشانان خارج و به فضای باز منتقل شده اند.

وی با بیان اینکه پس از تحویل این ۱۰ تن به عوامل اورژانس، آنان به شکل سرپایی در محل مداوا شدند، گفت: گروه دیگر از آتش نشانان نیز عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را انجام داده و پس از مدتی شعله های آتش در این کارگاه را به طور کامل خاموش کردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و تخلیه دود از دو ساختمان در ساعت ۲۳: ۲۰ به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی درباره علت این حادثه نیز خاطرنشان کرد: کارشناسان سازمان آتش نشانی علت وقوع این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات