بخش دیگری از سیاست های بودجه سال ۹۳ شهرداری تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران تصویب شد.

به گزارش افکارنیوز ، اعضای شورای شهر تهران در بیست و سومین جلسه علنی امروز به بررسی ادامه طرح تعیین سیاست های بودجه شهرداری تهران در سال ۹۳ پرداختند. علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه درباره این طرح اظهار داشت: سیاست های بودجه در دو عنوان سیاست های کلی و برنامه ای و همچنین سیاست های بودجه ای تفکیک می شود.

وی با بیان اینکه برنامه عملیاتی سال ۹۳ به عنوان برشی از برنامه ۵ ساله در چارچوب طرح ها و پروژه های مشخص و اهداف کلی و شاخصه های اندازه گیری عملکرد است، تصریح کرد: پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار گرفته و اجرای بودجه در قالب اهداف کمی برنامه ای انجام می شود.

احمددنیا مالی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهارات دبیر خواستار تشکیل کمیسیون تلفیق برای بررسی بودجه سال ۹۳ شهرداری شد و محسن پیرهادی عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر نیز تأکید کرد سیاست های بودجه ای باید بر اساس نیازهای مردم باشد.

مهدی چمران عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران نیز در جریان بررسی این موضوع، گفت: باید در تعیین درآمدهای شهرداری طرح های تفصیلی، جامع و بالادستی مورد توجه قرار گیرد و برای افزایش درآمد برخلاف اسناد بالادستی به اضافه طبقات روی آورده شود.

در پایان اظهارات اعضای شورا بخش دیگری از بررسی سیاست های بودجه رأی آورد.

معصومه آباد در ادامه جلسه امروز به آمار حوادثی که به دلیل رعایت نکردن مسائل ایمنی رخ داده است اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته در حوادث شهری ۲۵۰ هزار نفر به بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتقل شده اند که ۹۳ درصد آنها متعلق به شهر تهران بوده است.

وی ادامه داد: ۷۳۵ نفر در پی این حوادث جان خود را از دست داده اند که ۳۸ درصد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است و از هر یک هزار نفر ۲ درصد منجر به از کار افتادگی و حوادث شدیدی می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات