آزادراه قم – تهران، واقع در استان قم، تا ۱۵ آذرماه، به غیر از ایام تعطیل بدلیل ترمیم درز انبساط پل شور حد فاصل کیلومتر ۱۶، یک خط عبور مسدود و تردد همزمان با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

به گزارش افکارنیوز ، از مرکز مدیریت راه های کشور، امروز" چهارشنبه ۲۹ آبان ماه ۹۲" به استثنای محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

۱ . محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی، بدلیل رویدادهای غیرمترقبه:
۱-محور کنارک زرآباد جاسک، واقع در استان سیستان و بلوچستان، بدلیل وقوع سیلاب، تا اطلاع ثانوی مسدود است.

۲-محور شمشک دیزین واقع در استان های البرز و تهران، بدلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود است.

۳-محور شهداد نهبندان در استان کرمان، بدلیل سیلاب، تا اطلاع ثانوی مسدود است.


۲. ممنوعیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده ای:

۱- آزادراه قزوین – رشت واقع در استان گیلان، حدفاصل توتکابن- رودبار، تا ۲۹ آبان ماه ۹۲، از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۷ بدلیل مرمت آسفالت مسدود و مسیر جایگزین، جاده قدیم رودبار – رستم آباد خواهد بود.

۲-محورقم گرمسار و بالعکس واقع در استان های تهران‏، سمنان و قم، با تمدید عملیات تعریض تا ۳۰ آذر ماه ۹۲ مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم تهران، برای نقلیه سنگین، محور قدیم قم تهران و در ادامه برای کلیه خودروها، جاده امام رضا به سمت گرمسار خواهد بود.

۳-بزرگراه اصفهان– شهرکرد، مقطع واقع در استان چهارمحال و بختیاری، بدلیل تعمیرات تونل دوم رخ تا ۳۰ آبان ماه به طور ۲۴ ساعته از مقطع سه راهی جنت آبادمسدود و مسیر جایگزین، محور اصفهان – باغ بهادران – جنت آباد - گردنه رخ - شهرکرد خواهد بود و خاطرنشان می گردد، مسیر رفت (شهرکرد اصفهان) از تونل اول رخ، برقرار است.

۴-کمربندی شرقی شهر کرمانشاه، حدفاصل کیلومتر ۱۲ الی ۱۳، واقع در استان کرمانشاه، با تمدید عملیات زیرسازی راه آهن غرب تا اول دی ماه، روزهای زوج (شنبه، دوشنبه وچهارشنبه) از ساعت ۱۱ الی ۱۴ مسدود و مسیر جایگزین، کمربندی غربی (فعلی) خواهدبود.



۳. ممنوعیت تردد به تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه:

۱- در محور هراز، واقع در استان تهران، با تمدید دلیل تداوم عملیات تعریض از گالری امامزاده هاشم تا راهدارخانه آهکدره و بالعکس، از شنبه تا چهارشنبه هر هفته، تا مورخ ۱۵ آذر، از ساعت ۷ الی ۱۶ تردد کلیه خودروها در هر دو مسیر رفت و برگشت به طور نوبتی انجام و از این رو احتمال وقوع ترافیک سنگین، پیش بینی می شود و تقاضا می شود جهت سفر از تهران به مازندران یا بالعکس، در ایام مذکور، ترجیحاَ از فیروزکوه تردد شود.

۲- در محور کرمان راین حسین آباد جیرفت (ساردوئیه جیرفت) ، واقع در استان کرمان، به دلیل مداخله با ترافیک شهری‏، تردد در جاذبه های گردشگری و عبور ۲۳ کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین، محور ترانزیت کرمان دهبکری جیرفت، معرفی می گردد و تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق، بلامانع است.

۴. محدودیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده ای:


الف) محورهای منتهی به تهران:
۱- آزادراه تهران کرج واقع در استان تهران، محدوده عوارضی قدیم تا گرمدره، تا ۴ دی ماه ۹۲، ساعت ۱۰ لغایت ۱۶، بدلیل عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲-آزادراه قم – تهران، واقع در استان قم، تا ۱۵ آذرماه، به غیر از ایام تعطیل بدلیل ترمیم درز انبساط پل شور حد فاصل کیلومتر ۱۶، یک خط عبور مسدود و تردد همزمان با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

ب) سایر محورها:

۱- آزادراه ارومیه – تبریز، واقع در استان آذربایجان غربی، حدفاصل کیلومتر ۲۴ تا ۳۵، تا ۱۵ اسفند، بدلیل عملیات اجرایی روکش آسفالت تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲-محور سلطان آباد - سبزوار واقع در استان خراسان رضوی، حدفاصل کیلومتر ۴۰۰/۴ تا ۰۰۰/۱۳ تا ۲ آذرماه، از ساعت ۳۰/۷ الی ۳۰/۱۶ بدلیل عملیات روکش آسفالت، تردد با کندی و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳- آزادراه آزادشهر خوش ییلاق واقع در استان گلستان تا ۱۳ آذر، بدلیل عملیات لکه گیری آسفالت تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۴- محور اصفهان-شهرکرد واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر ۱۸ الی ۱۹ تا ۲۹ اسفند، بدلیل عملیات احداث مترو مسدود بود و تردد از کنار گذر با رعایت جوانب احتیاط و علائم ایمنی منصوبه انجام می شود.

۵- محور ایرانشهر- نیکشهر- چابهار، واقع در استان سیستان و بلوچستان تا ۱۰ آذر، بدلیل عملیات بازسازی و مرمت دال پل پیش منت تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۶- محور گرگان- نوکنده واقع در استان گلستان تا ۱۳ آذر، از ساعت ۸ الی ۱۷ بدلیل عملیات اجرای عملیات روکش آسفالت تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۷- محور آزادشهر – خوش ییلاق، واقع در استان گلستان تا ۱۳ آذر، بین ساعات ۸ الی ۱۷، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت تردد با محدودیت رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۸- محوربندرخمیر بندرلنگه، واقع در استان هرمزگان، محدوده پل غار در کیلومتر ۳۰، با تمدید عملیات تا ۳۰ آذر، از ساعت ۲۳ الی ۶ صبح روز بعد، بدلیل تعریض مسیر، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۹- آزادراه باغچه - مشهد واقع در استان خراسان رضوی، حدفاصل کیلومتر ۲ تا ۷ آذر، بدلیل بهسازی سکوهای ایستگاه عوارضی همزمان با عبور ترافیک انجام می شود.

۱۰- محور مشهد - نیشابور واقع در استان خراسان رضوی، حدفاصل کیلومتر ۶۳ تا ۶۵ تا ۲۱ آذر، بدلیل احداث تقاطع غیر همسطح، عبور ترافیک از کنارگذر احداثی انجام می شود و همچنین محور نیشابور مشهد، بلوار اول تا ابتدای بلوار کمربندی به طول ۶ کیلومتر، تا ۳۰ آبان، بدلیل عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، تردد با کاهش سرعت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۱- محور سرخس - مشهد واقع در استان خراسان رضوی، حدفاصل کیلومتر ۲۵ الی ۳۵ تا ۳۰ آبان، از ساعت ۷ الی ۱۷ بدلیل لکه گیری و مرمت آسفالت، عبور ترافیک از کنارگذر احداثی انجام می شود.

۱۲- محور های رشتخوار- تربت حیدریه، حدفاصل کیلومتر ۲۷ تا ۳۷ و رشتخوار خواف، حدفاصل کیلومتر ۹ تا ۱۷، واقع در استان خراسان رضوی تا ۳۰ آبان، از ساعت ۸ الی ۱۳ بدلیل درزگیری با قیر امولسیون، عبور ترافیک همزمان با اجرای عملیات با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۳- محور سرخس– کال سرخ واقع در استان خراسان رضوی، حدفاصل کیلومتر ۲۵ تا ۳۵ تا ۳۰ آبان، به طور ۲۴ ساعته، بدلیل عملیات لکه گیری، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۴- محور تربت جام– فریمان واقع در استان خراسان رضوی، حدفاصل کیلومتر ۴۳ تا ۴۸ تا ۱۷ دی، به طور ۲۴ ساعته، بدلیل عملیات زیربنایی، تردد با محدودیت از کنار گذر و با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۵- محور نیشابور- قدمگاه حسین آباد واقع در استان خراسا ن رضوی، حدفاصل کیلومتر۶۳ تا ۶۵، تا ۲۱ آذر، به طور ۲۴ ساعته، بدلیل عملیات لکه گیری، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۶- محورخمین محلات، واقع در استان مرکزی، کیلومتر ۱۵ تا ۲۴ تا ۲ آذر، بدلیل عملیات راهداری و راهسازی، تردد با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود.

۱۷- محور گرگان - نوکنده، واقع در استان گلستان، تا ۱۳ آذر، بین ساعات ۸ الی ۱۷، بدلیل اجرای عملیات لکه گیری تردد با محدودیت رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات