سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه زلزله شب گذشته ۵.۷ ریشتری کرمانشاه در مثلث سه شهرستان گیلان غرب، سر پل ذهاب و قصرشیرین رخ داد، گفت: ۱۶ اردوگاه توسط امدادگران استان های معین این منطقه ایجاد شد.

به گزارش افکارنیوز ، حسین درخشان در تشریح آخرین اقدامات انجام شده از سوی امدادگران این سازمان برای مردم زلزله زده سه شهرستان قصرشیرین، گیلان غرب و سر پل ذهاب، گفت: در پی وقوع زمین لرزه ۵.۷ ریشتری در کرمانشاه، اقدامات امدادگران برای پوشش حادثه دیدگان این زمین لرزه آغاز شد.

وی با بیان اینکه این زمین لرزه در عمق ۱۵ کیلومتری و در ساعت ۲۱: ۳۵ شب گذشته رخ داد، گفت: از شب گذشته تاکنون تعداد ۵۰ مورد پس لرزه در این منطقه گزارش شده است.

درخشان با بیان اینکه زمین لرزه شب گذشته در مثلث سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب رخ داد، گفت: در حال حاضر ۲۵۰ امدادگر در قالب ۵۰ تیم امدادی به همراه ۲۰ دستگاه خودروی عملیاتی در محل زلزله حضور دارند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین به برپایی ۱۳۰۰ چادر در قالب ۱۶ اردوگاه اشاره کرد و گفت: سه اردوگاه با ظرفیت ۵۰۰ تخته چادر در قصرشیرین، ۹ اردوگاه با ظرفیت ۴۰۰ چادر در گیلان غرب و چهار اردوگاه با ظرفیت ۴۰۰ چادر در سرپل ذهاب ایجاد شد.

وی در مورد اقلام امدادی توزیع شده میان زلزله زدگان، گفت: تاکنون ۲۲۰۰ قوطی کنسرو و ۵۰۰ بسته غذایی میان زلزله زدگان توزیع شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات