نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام های عتبات عالیات اعلام شد و پذیرفته شدگان از هفته آینده می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه atabat. haj. ir اقدام کنند.

به گزارش افکارنیوز ، متقاضیان تشرف به عتبات عالیات که از ۱۸ تا ۳۰ آبان ماه سالجاری برای تشرف به عتبات اقدام به پیش ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه مربوطه و وارد نمودن کد رهگیری و کدملی خود از نتایج قرعه کشی انجام گرفته آگاه شوند.

متقاضیانی که در قرعه کشی پذیرفته شده اند لازم است براساس اولویت هایشان که در سایت پیش ثبت نام عتبات عالیات اعلام شده، در زمان مقرر برای قطعی نمودن ثبت نام خود به سامانهatabat. haj. irمراجعه کنند.

دارندگان اولویتهای (۱ و ۲ و ۳ و ۴) قرعه کشی از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۹۲/۰۹/۰۴، اولویتهای (۵) از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۹۲/۰۹/۰۴ و اولویتهای (۶) از ساعت ۱۴ بعدازظهر روز دوشنبه ۹۲/۰۹/۰۴ برای قطعی شدن ثبت نام در سامانه اقدام کنند و همچنین افرادی که اولویتشان ۷ (ذخیره) می باشد، جهت اطلاع از آخرین وضعیت پذیرش خود روز پنج شنبه ۹۲/۰۹/۰۷ به سایت پیش ثبت نام عتبات مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان این دوره از پیش ثبت نام عتبات عالیات می توانند از ۲۳ آذرماه تا ۲۰ اسفند سالجاری با کاروان های تحت نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات مشرف شوند.

لازم به یادآوری است فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای اولویت اعزام بوده و جایگزینی یا انتقال به غیر، امکان پذیر نمی باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات