وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در منزل شهیدان دکتر مسعود علی محمدی و دکتر مجید شهریاری با خانواده آنان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش افکارنیوز ، در این دیدار که تمامی معاونان و مشاوران وزیر علوم نیز حضور داشتند، دکتر فرجی دانا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه جهاد علمی کشور، اظهار داشت: شهدای گرانقدر عرصه جهاد علمی کشور همگی از اساتید مبرز و متعهد دانشگاهی بودند، این بزرگواران خالصانه در راه اعتلای علمی کشور قدم برداشتند و مسیر سعادت را به سایرین نشان دادند.

وی با بیان خاطراتی از دوران آشنایی، همکاری و ارتباط دوستانه خود با شهیدان دکتر علی محمدی و دکتر شهریاری و تاکید بر سخت کوشی و پر تلاش بودن این بزرگواران، گفت: این عزیزان از نیروهای کیفی و تاثیر گذار علمی کشور محسوب می شدند و شاهد بودیم که دشمن نیز از تاثیر گذاری فوق العاده آنان در راه اعتلا و اقتدار علمی کشور غافل نبود.

وی با تاکید برلزوم ایجاد وفاق و همدلی در بین نیروهایی که برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند، اظهار کرد: کوبیدن بر طبل اختلافات حقیقتا ما را خیلی تضعیف می کند و این وضعیت به کل نظام نیز آسیب رسانده، بنابراین نیروهای وفادار به انقلاب باید با دیدگاهی دلسوزانه به این مسئله بنگرند و در جهت حل آن فعالیت کنند.

وزیر علوم گفت: بنده مبلغ اتحاد و همدلی و وحدت کلمه هستم و همانگونه که از امام (ره) یاد گرفتیم و مقام معظم رهبری نیز به انجام آن فرمان دادند، امیدواریم انشاءالله همه به این مسیر برگردند.

فرجی دانا در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد که با دعای مردم و به خصوص دعای خانواده شهدا، فضایی دوستانه، صمیمانه و عاری از اختلافات در بین نیروهای مخلص نظام ایجاد شود و همگی در کنار هم در مسیر اعتلای همه جانبه کشور تلاش کنیم.

شایان ذکر است، در این دیدار همسر و فرزندان شهیدان دکتر علی محمدی و دکتر شهریاری مسائل و نظرات خود را با وزیر علوم در میان گذاشتند و در پایان نیز لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید توسط دکتر فرجی دانا به آنان اهدا شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات