سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد مرگبار یک دستگاه سواری پراید با ستون های پلی در بزرگراه محمدعلی جناح خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سید جلال ملکی در این باره گفت: به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف یک دستگاه وسیله نقلیه با پل، ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه های ۱۰۲،۳۴ و نجات پنج را در ساعت ۱: ۱۳ بامداد امروز به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه مسیر شمال به جنوب بزرگراه جناح زیر پل شیخ فضل الله نوری بود، اظهار کرد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری پراید با دو سرنشین در حال حرکت در این مسیر بوده که به علت نامعلومی از مسیر منحرف شده و پس از برخورد با پایه سیمانی پل، در وسط بزرگراه متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به پرتاب شدن سرنشین پراید به وسط بزرگراه، ادامه داد: راننده این پراید نیز در وضعیتی نامناسب در داخل کابین محبوس شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان فردی که در میانه بزرگراه پرتاب شده بود را در حالی که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود، برای انتقال به مراکز درمانی، به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی افزود: همزمان گروهی دیگر از آتش نشانان نیز پس از قطع خودرو و ایمن سازی محل، اقدامات خود برای خارج کردن راننده از کابین پراید را آغاز کردند و پس از مدتی با برش قطعات خودرو، وی را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تکنیسین های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ این راننده را به دلیل شدت جراحات وارده تایید و اعلام کردند، گفت: آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه بزرگراه، در ساعت ۲: ۰۴ بامداد به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی درباره علت این حادثه نیز اظهار کرد: عوامل پلیس راهور در این باره اظهارنظر خواهند کرد.

وی از رانندگان و سرنشینان خودروها خواست، حتما از کمربند ایمنی استفاده کنند چرا که عدم استفاده از کمربند ایمنی، سبب پرتاب شدن افراد به بیرون از خودرو یا وارد شدن ضربه های شدید به صورت و مغز افراد می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات