در راستای اجرای نیات واقفین خیر اندیش و همزمان با اجرای طرح «زائران حرم رضوی» ۷۶۰ نفر از ۱۸ استان کشور به طور رایگان به مشهد مقدس اعزام شده و از فیض زیارت حرم منور رضوی بهره مند شدند.

به گزارش افکارنیوز ، حسن ربیعی سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: سفر رایگان ۷۶۰ زائر از ۱۸ استان به بارگاه ثامن الحجج به صورت متمرکز با هدف اجرای نیات واقفان خیر اندیش برای نخستین بار از مهر ماه سال جاری آغاز شده بود که چندی پیش با مشرف شدن این زائران به آستان ملکوتی امام رضا (ع) و بهره مندی از فیوضات این مضجع شریف به پایان رسید.

مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: اجرای امینانه نیات واقفین درزمینه اعزام و پرداخت هزینه سفر زیارت امام رضا (ع) به افراد مستحق، مطابق نیت واقفین و بهره مندی از برکات زیارت حضرت ثامن الحجج (ع) جهت دلباختگان آن حرم منور و ایجاد وحدت رویه در سراسر کشور جهت اجرای امینانه نیات واقفان از اهداف اصلی این طرح ملی بوده است که امسال برای نخستین بار در سازمان اوقاف به اجرا گذاشته شد.

به گفته وی، خانواده معظم شهدا، خانواده های محروم و روستایی، خدام و هیئت امناء بقاع متبرکه، روحانیون و مسئولان فرهنگی بقاع متبرکه، خادمین ثابت مساجد اعم از زن و مرد که بالای ۳۰ سال سن داشته اند از ۱۸ استان کشور در این طرح شرکت داشتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات