وزیر ارتباطات گفت: اجازه نمی دهیم فضای مجازی، فرهنگ اسلامی را خدشه دار و خانواده ها را متزلزل کند و صیانت از این حریم برعهده وزارت ارتباطات است.

به گزارش افکارنیوز ، محمود واعظی امروز در تجمع بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تبریک دستاورد بزرگ هسته ای اظهار داشت: امروز نمی خواهم از حوزه سیاسی، سیاست خارجی یا مشخصاً موضوع هسته ای صحبت کنم، اما از روز گذشته تاکنون شاهد بوده ایم که تمام رسانه های بزرگ دنیا در ارتباط با این موفقیت بزرگ صحبت می کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: این نشان می دهد که ما ملت بزرگی هستیم و می توانیم در کشور، منطقه و دنیا کارهای بزرگ انجام دهیم. تنها کسی که در این رابطه منفی صحبت کرده، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده است.

وی با اشاره به فعالیت های وزارت ارتباطات در دوران جنگ گفت: در زمان جنگ، همکاران پستی و مخابراتی در جبهه ها کم نگذاشتند. وقتی می گفتند در یک منطقه جنگی، ارتباط مخابراتی برقرار کنید، گاهی تجهیزات نداشتیم اما نمی گفتیم نمی شود. دستگاه هایی که در شهر زیر بار بودند را می کندیم و در منطقه جنگی نصب می کردیم.

واعظی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برنامه پنج ساله پنجم، تکالیفی را برای ما معین کرده و باید کارهای بزرگی انجام دهیم که به دلیل مشکلات گذشته در دو سال و ۷ ماه گذشته، ۱۴ درصد برنامه انجام شده و دو سال و پنج ماه تا پایان برنامه پنجم فرصت داریم تا ۸۶ درصد باقی مانده را انجام دهیم و انشاءالله در دو سال و نیم دیگر شاهد تغییرات و جهش اساسی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهیم بود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی معایب فضای مجازی گفت: اجازه نخواهیم داد که فضای مجازی، فرهنگ اسلامی را خدشه دار کند و خانواده های ایرانی را متزلزل کند و صیانت از این حریم ها به عهده وزارت ارتباطات است.

واعظی تصریح کرد: همکاران ما در دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی و اپراتورهای بخش خصوصی باید بدانند شرایط فعلی شرایط ویژه ای است و باید در این مسیر همیار وزارت ارتباطات باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات