مرد جوانی که با همسر خود مشاجره پیدا کرده بود خاله همسرش را با ضریه ظرف چینی به سرش به قتل رساند.

به گزارش افکارنیوز ، اواخر فروردین ماه سال جاری و در ساعت ۱۶: ۰۰، از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری در محل سرایداری یک ساختمان واقع در چهارراه وحدت به کلانتری ۱۷۰ کهریزک اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری و بررسی های اولیه مشخص شد خانمی ۶۴ ساله به علت مصدومیت به بیمارستان منتقل شده و تحت اقدامات درمانی قرار گرفته است.

با اعلام نظریه تیم پزشکی بیمارستان در خصوص علت مرگ که آنرا ناشی از اصابت ضربات جسم سخت به ناحیه سر اعلام کرده بود، پرونده با موضوع «قتل عمد» تشکیل و به دستور رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه کهریزک، پرونده جهت رسیدگی و انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل وقوع درگیری اطلاع پیدا کردند که در زمان حادثه، منزل سرایداری در اختیار زن و شوهری قرار داشته که از زمان انتقال مقتوله به بیمارستان، به طرز مشکوکی ناپدید شده اند.

در ادامه تحقیقات از اعضای خانواده مقتوله مشخص شد که وی خاله همسر سرایدار ساختمان بوده که به همین علت به محل سکونت خواهرزاده خود رفت و آمد داشته است.

با توجه به شواهد به دست آمده از صحنه جنایت و همچنین ناپدید شدن ناگهانی سرایدار و همسرش که همگی نشان از وقوع یک جنایت خانوادگی داشت، شناسایی مخفیگاه سرایدار در دستور کار کارآگاهان اداره دهم آگاهی قرار گرفت و سرانجام مخفیگاه وی در روستایی واقع در استان خراسان رضوی شناسایی شد.

با شناسایی مخفیگاه سرایدار (رضا. الف) ، کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضایی به استان خراسان رضوی اعزام و در نهایت در تاریخ ۳۰ آبان ماه سال جاری موفق به دستگیری سرایدار شدند.

رضا. الف که پس از دستگیری چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: همسرم خواهرزاده مقتوله است و به واسطه همین رابطه خویشاوندی، مقتوله به منزل ما رفت و آمد داشت و من نیز هیچ مشکلی با وی نداشتم.

متهم در خصوص نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: چند روز قبل از جنایت، همسرم به منزل یکی از بستگانش رفته و چندین روز در آنجا مانده بود و همین موضوع باعث ناراحتی من شده بود تا اینکه در روز حادثه، مقتوله بدون اطلاع از عدم حضور همسرم به خانه ما آمد.

چند دقیقه ای از ورود مقتوله به خانه نگذشته بود که به طرح شکایت از همسرم و طرح این موضوع پرداختم که همسرم (خواهرزاده مقتوله) چندین روز است که به منزل بستگانش رفته و مرا تنها گذاشته است.

در حالیکه انتظار داشتم تا مقتوله از من طرفداری کند اما در کمال تعجب وی از خواهرزاده اش حمایت کرد و همین موضوع باعث شد تا من در یک لحظه عصبانی شوم، کنترل خود را از دست بدهم و با ظروف چینی، چندین ضربه محکم به سر مقتوله وارد کنم.

متهم در خصوص نحوه متواری شدن از محل جنایت هم به کارآگاهان گفت: پس از آنکه موضوع را به همسرم اطلاع دادم، وی به خانه آمد و خاله را به بیمارستان منتقل کردیم، چند روز اول در تهران بودیم تا اینکه به اصرار من تصمیم گرفتیم تا از تهران فرار کنیم، در نهایت به روستایی در نزدیکی مشهد آمدیم و در آنجا به عنوان کارگر ساده مشغول به کار شدم.

سرهنگ آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات