وزیر بهداشت در چهارمین روز از هفته بسیج به دیدار و عیادت دو تن از پزشکان جانباز جنگ تحمیلی از دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران رفت.

به گزارش افکارنیوز ، سید حسن هاشمی دیشب با حضور در منزل پزشک جانباز ۷۰ درصد دکتر حمیدرضا ادراکی، متخصص رادیولوژی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و پزشک جانباز ۷۰ درصد دکتر مجید کابلی متخصص ژنتیک و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران در دیدار و عیادت از این عزیزان با آنها به گفت وگو پرداخت.

بنابراین گزارش در این دیدار که در فضایی صمیمی و با حضور دکتر جعفریان و دکتر پیوندی روسای دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی انجام شد، وزیر بهداشت از چگونگی و زمان جانباز شدن، مراحل درمان، چگونگی و مدت زمان تحصیلات این عزیزان، حضور در جبهه ها و مناطق عملیاتی و ویژگی های برخی از عملیات هایی که در جنگ تحمیلی انجام شد با این عزیزان سخن گفت.

هاشمی در این دیدار، عملیات فتح المبین را زیباترین عملیات جنگ دانست و گفت: به نظر من این عملیات زیباترین عملیات در بین عملیات های جنگ بود. به ویژه اینکه این عملیات با نام مقدس حضرت زهرا (س) آغاز شد.

وی افزود: در عملیات فتح المبین دستاوردهای زیادی به دست آمد از جمله اینکه بسیاری از مناطق تحت سلطه دشمن آزاد شد و هزاران نفر از سربازان دشمن اسیر شدند.

وزیر بهداشت در این دیدارها با اهدای لوح تقدیری از تلاش های خالصانۀ دکتر ادراکی و دکتر کابلی تقدیر کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیان احساس خود از دیدار با دو تن از پزشکان جانباز جنگ تحمیلی گفت: همنشینی با ایثارگران به مسئولان عزم و امید می دهد.

وی افزود: احساس بسیار خوبی دارم، زیرا دیدن این عزیزان به انسان انرژی و انگیزه می دهد و مصمم می شویم اهداف آنان را محقق کنیم.

وی افزود: ایثارگران سرمایه های اصلی کشورند و ما امیدواریم با نفس حق این عزیزان بتوانیم به نحو شایسته خدمت کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات