معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا از افزایش ۱۲ درصدی کشفیات سوخت در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و گفت: طی این مدت بیش از ۳ میلیون ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و ۵ تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور توقیف شدند.

به گزارش افکارنیوز ، سردار" سید عباس عطایی" در اعلام عملکرد آبان ماه ماموران مرزبانی و دریابانی کشور با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی کشفیات فراورده های نفتی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، گفت: حافظان سرحدات کشور طی این مدت با توقیف و بازرسی از صدها فروند شناور و خودروی قاچاقچیان از خروج بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فراورده های سوختی جلوگیری کرده و این مقدار سوخت را به چرخه اقتصاد ملی بازگرداندند.

وی افزود: مرزداران شرق کشور در ماه گذشته طی چندین درگیری مسلحانه در حریم امنیتی مرز کشورمان ضمن هلاکت ۹ شرور مسلح موفق به کشف ۵ هزار و ۸۱۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، هروئین و مرفین شدند.

عطایی جلوگیری از ورود بیش از یک میلیون و ۷۶۵ هزار عدد انواع داروهای خارجی قاچاق، کشف بیش از ۳۶۱ هزار دینار و بیش از ۲۵ هزار دلار ارز قاچاق را از دیگر دستاوردهای مرزداران کشور طی این مدت عنوان داشت.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی ناجا در ادامه با اشاره به تبعات امنیتی ورود غیرمجاز اتباع کشورهای بیگانه به کشور، اظهار داشت: مرزداران کشور طی این مدت با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از ورود تعدادی از اتباع کشورهای بیگانه به حریم امنیتی مرز کشورمان مطلع شده و در عملیات های منسجم و غافلگیرانه ۲ هزار ۸۱۵ نفر از این افراد را دستگیر و بیش از ۴۴ هزار نفر دیگر را از نقطه صفر مرزی طرد کردند.

سردار عطایی در ادامه کشف بیش از دو هزار و ۸۰۰ عدد اقلام ضد فرهنگی، ۲ هزار و ۶۴۸ راس احشام قاچاق را از دیگر دستاوردهای مرزداران کشور طی آبان ماه امسال برشمرد.

این مقام مسئول در مرزبانی ناجا در پایان با تشکر از همراهی و همکاری مرزنشینان با مرزبانان موفقیت های مرزبانی ناجا در برخورد با قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ را حاصل این همکاری ها دانست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات