رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک زن و شوهر کلاهبردار در استان خبر داد و گفت: متهمان با جعل وکالت ۹۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بودند.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی قدمی اظهار کرد: در پی شکایتی مبنی بر اینکه فردی با جعل سند و دریافت اخذ تسهیلات بانکی متواری شده است بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی کارآگاهان مشخص شد فردی هوشمندانه مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از یکی از بانک ها اخذ و بدون پرداخت اقساط آن، مجدداً با مانور متقلبانه و جعل مدارک مشخصات را به نام همسرش ثبت و پس از دریافت ۴۰۰ میلیون ریال وام متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در تحقیقات ماموران مشخص شد دریافت وام بانکی با سند رهنی جعلی انجام شده است.

قدمی اظهارداشت: پس از بررسی های کارشناسانه و همچنین به دست آوردن دلایل و مدارک لازم، مخفیگاه متهمان شناسایی و با اخذ دستور قضایی به اتهام کلاهبرداری و جعل اسناد به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: متهمان در تحقیقات ماموران به بزه انتسابی اعتراف کرده و در نهایت با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات