مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ با تشریح جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستکان تامین اجتماعی از نهایی شدن قرارداد بیمه تکمیلی با این شرکت خبر داد و گفت: بزودی ۴ شعبه ویژه برای رسیدگی به درخواستهای بیمه تکمیلی بازنشستگان در تهران راه اندازی می شود و در سایر شهرها نیز در صورت نیاز شعب ایجاد خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز ، افشین مقصودی با بیان این مطلب افزود: پس از گذشت حدود یک هفته از مذاکره مسئولان کانون بازنشستگی و مستمری بگیران تامین اجتماعی با آتیه سازان سرانجام شب گذشته قرارداد نهایی بیمه تکمیلی بازنشستگان به امضای اعضای هیات مدیره دو طرف رسید و بدین ترتیب یکسال این افراد می توانند از خدمات درمانی بیمه آتیه سازان بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه اسامی ۱.۵ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی طی امروز به ما ارسال می شود، گفت: در آغاز کار ممکن است با مشکلاتی مواجه شویم اما به طور حتم طی ۲۰ روز آینده کار ارائه خدمات تکمیل درمان به بازنشستگان به روال عادی می افتدد و این افراد می توانند از مراکز درمانی طرف قرار داد و همچنین خدمات قید شده در قرار داد بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ تاکید کرد: در حال حاضر یک شعبه آتیه سازان حافظ در غرب تهران برای صدور معرفی نامه برای بازنشستگان در نظر گرفته شده و طی هفته آینده نیز شعبه دیگری راه اندازی خواهد شد بطوریکه در تهران ۴ شعبه و در شهرهای دیگر مانند اسلام شهر، ری، رباط کریم و… نیز در صورت نیاز و تقاضا شعبات ویژه ای ایجاد می شود.

مقصودی با اشاره به اینکه در مرحله اول ۱.۵ میلیون فرد بازنشسته به همراه همسران خود تحت پوشش قرار می گیرند، گفت: براساس درخواست کانون، بازنشستگان می توانند تمامی اعضای خانواده خود را نیز بیمه کنند.

به گفته وی، با وجودیکه قرارداد ما شب گذشته امضا شده است اما ارائه خدمات از اول آذرماه است و مبلغی که به ازای هر نفر دریافت می شود، ماهیانه ۲۰ هزار و ۲۰۰ تومان است.

وی اظهار داشت: خدمات درخواستی کانون بازنشستگان مقداری با سال گذشته متفاوت است بطوریکه در قرارداد جدید سطح خدمات تخصصی تا ۸ میلیون تومان و سطح خدمات عمومی ۵ میلیون تومان است و همچنین هزینه آزمایشگاه نیز ۲۵ هزار تومان درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت: عینک، ویزیت، سمعک و… جزء خدمات درخواستی کانون بازنشستگان نبوده است.

وی افزود: نهایت تلاش خود را انجام می دهیم تا بهترین خدمات را بیمه شدگان ارائه دهیم بطوریکه در بیمه جدید دیگر با مشکلات بیمه قبلی روبرو نباشند.

اعلام کتبی موافقت کانون استانها با بیمه آتیه سازان

علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر درمورد تاخیر در امضای قرار داد بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت: پس از مذاکره با بیمه آتیه سازان حافظ، به کانونهای استانها اعلام کردیم که موافقت و یا عدم موافقت خود را به ما کنند به همین دلیل تا اعلام آنها کمی قرار داد به تاخیر افتاد.

وی افزود: در حال حاضر تقریبا تمامی کانون بازنشستگان استانهای مختلف موافقت کتبی خود را با قرار داد بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ به ما اعلام کرده اند و می توانند برای انعقاد قرار داد به نمایندگی این شرکت در استان خود مراجعه کنند و فقط چند استان پاسخی نداده اند که از این پس آنان باید خود پاسخگوی بازنشستگانشان باشند.

وی با اشاره به اینکه از امروز برای بازنشستگان معرفی نامه به بیمارستان برای استفاده از بیمه تکمیلی صادر می شود، گفت: قرار داد با بیمه آتیه سازان حافظ آخرین ساعت گذشته بسته شد اما به خسارتهای درمانی بازنشستگان از روز اول آذر پاسخ داده می شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تاکید کرد: بازنشستگان کمی به ما مهلت دهند تا در خصوص نحوه استفاده، مراجعه و خدمات درمانی بیمه تکمیلی اطلاع رسانی کنیم.

به گفته بیات، بازنشستگانی که قصد انصراف و یا افزودن اسامی فرزندان خود را برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی دارند می توانند طی مهلت سه ماهه به کانونها مراجعه و فرمهای مربوطه را پر کنند.

وی در مورد کم شدن میزان تعهدات جراحیهای سنگین نسیت به بیمه قبلی گفت: پس از بررسی تیم کارشناسی عنوان کردند که مبلغ ۸ میلیون تومان در جراحیهای سنگین با توجه به بیمه پایه کافی است به همین علت این مبلغ در نظر گرفته شد و برهمین اساس نیز توانستیم کمی از بیمه آتیه سازان تخفیف بگیریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات