معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به سفر یک روزه رییس کارگروه بحران وزارت بهداشت به اهواز که به منظور بررسی وضعیت بیماری تنگی نفس انجام شد، گفت: در این سفر جوانب درمانی و رسیدگی به بیماری تنگی نفس شایع در اهواز بررسی شد.

به گزارش افکارنیوز ، دکتر ساسان موگهی اظهار کرد: در بازدید روز گذشته (دوشنبه) دکتر آقاجانی، معاون وزیر بهداشت از اهواز و ملاقات وی با بیماران تنگی نفس در بیمارستان امام، مسایل و مشکلات مربوط به این بیماری به نماینده وزارت بهداشت منعکس شد.

وی افزود: بنا شد که وزارت بهداشت، اهواز را در دو جنبه این پدیده یاری کند، نخست این که بررسی شود علت ایجاد تنگی نفس در میان شهروندان اهواز چیست و عامل اصلی آن پیدا شود و همچنین به کم کردن بار بیماری و کنترل روند مراجعه بیماران تنگی نفس کمک شود. ارایه خدمات با کیفیت به بیماران مبتلا به تنگی نفس در اهواز نیز جنبه دیگری است که بناست وزارت بهداشت مجموعه درمانی اهواز را در آن یاری کند.

موگهی تصریح کرد: قرار است مشکل شیوع تنگی نفس در میان اهوازی ها در کارگروه های کشوری ستاد بحران وزارت بهداشت مطرح شود و برای کاهش آلاینده های هوای اهواز که نیاز به عزم کشوری دارد، اقدام گردد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات