رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری دختر جوانی خبر داد که به قصد انتقام از مدیر آژانس هواپیمایی، اقدام به خرید بلیت های مجعول سفر به کیش کرده بود.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ محمدمهدی کاکوان در تشریح این خبر، گفت: در ۲۷ مهرماه امسال مردی ۵۲ ساله به نام «قدرت» که مدیر یک آژانس مسافرت هوایی بود، با مراجعه به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، ماموران را در جریان یک سرقت قرار داد.

وی با بیان اینکه این فرد در اظهارات خود عنوان داشت که فرد یا افرادی مجهول الهویه، اقدام به خرید ۲۳ فقره بلیت هواپیما از طریق آژانس هواپیمایی اش به مقصد کیش کرده اند، گفت: این در حالی بود که این بلیت های هواپیما به نام مسافران نبوده و آژانس هواپیمایی را بدهکار کرده بود.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه با توجه به خسارت وارد شده به آژانس هواپیمایی، بلافاصله تحقیقات برای واکاوی زوایای پنهان این پرونده آغاز شد، گفت: سرانجام ماموران با انجام اقدامات خاص پلیسی توانستند ردپای یک دختر ۲۳ ساله به نام «فاطمه» را که از کارمندان سابق این آژانس هواپیمایی بود، در این پرونده بیابد.

کاکوان با بیان اینکه بررسی های اولیه نشان داد که «فاطمه» به مدت دو سال در این آژانس هواپیمایی فعالیت کرده و به دستور مدیر آژانس در زمان فعالیتش کلیه پیکربندی های قسمت سفارش سایت را تغییر داده بود، گفت: با اخذ دستور قضایی، این فرد دستگیر و در بررسی های انجام شده، «فاطمه» ضمن قبول بزه انتسابی اعلام کرد که مدت هشت ماه قبل از این آژانس هواپیمایی اخراج شده و به قصد ضربه زدن به مسئول آژانس، اقدام به انجام این عمل کرده است.

وی با بیان اینکه «فاطمه» مدت هشت ماه صبر می کند تا بتواند بدون هیچ ظنی به اعمال مجرمانه خود دست بزند، گفت: سرانجام این زن در فرصتی مناسب، ۲۳ فقره بلیت هواپیما به مقصد کیش به نام افراد مجعول خریداری و خسارات مالی زیادی به مالباخته متحمل شد.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ به مدیران شرکت های اینترنتی و شرکت هایی که قسمت خرید و فروششان به صورت آنلاین است، توصیه کرد: هر از چند گاهی به فاصله زمانی مناسب، اقدام به تغییر نوع دسترسی کارمندان به سایت کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات