مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال از رونمایی سرنگ سه میلی لیتر و بهره برداری از استابلایزر در آینده نزدیک در این شرکت خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، محمدخادم علیزاده با بیان اینکه ۲۰ قلم کالا در شرکت تجهیزات پزشکی هلال توزیع می شود، گفت: در برخی کالاها ما تامین کننده بیش از ۶۰ درصد تولیدات کشور هستیم و در برخی دیگر ممکن است ظرفیت تولید کمتر باشد به عنوان نمونه ما آنژیوکت را با ظرفیت ۸ میلیون عدد در سال به عنوان تنها تولید کننده ایرانی، تولید می کنیم.

وی همچنین با اعلام اینکه تولید آزمایشی مایع دیالیز از ۶ ماه قبل آغاز شده است، اظهار کرد: هنوز مجوز توزیع مایع دیالیز را نداریم و پس از انجام کنترلهای وزارت بهداشت و تایید جی. ام. پی محل تولید، مجوز تولید و فروش هم دریافت خواهد شد که این موضوع شاید یک تا ۲ ماه زمان ببرد، اما امیدواریم سال آینده مایع دیالیز را به سبد تولید خود اضافه کنیم.

علیزاده با اشاره به اینکه پرفروش ترین محصول سها هلال احمر از نظر تعداد تولید سرنگ و از نظر کیفیت صافی دیالیز است، گفت: از ابتدای سال تا کنون حدود ۱۶۰ میلیون سرنگ تولید کردیم و صافی دیالیز ما هم به اندازه نیاز تولید می شود و متاسفانه به علت رشد بیماران دیالیزی مصرف بسیار بالا رفته است
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات