طی روزهای گذشته علاوه بر پلمب چهار واحد آلاینده هوا در شهریار، اخطاریه توقف فعالیت و تعطیلی به پنج واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی آلاینده هوا در بهارستان ابلاغ شد.

به گزارش افکارنیوز، شیدا آکار رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از پلمب چهار واحد آلاینده در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار، افزود: در پی تشدید آلودگی هوای تهران طی هفته گذشته، مأموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار درحین گشت و پایش زیست محیطی موفق به شناسایی ۴ واحد آلاینده شن و ماسه در این شهرستان شدند.

وی ادامه داد: این ۴ واحد شن و ماسه به دلیل عدم رعایت اخطارهای زیست محیطی و نادیده گرفتن دستورالعمل صادره از کمیته اضطرار هوای تهران مبنی بر توقف فعالیت های معدنی، پلمب شدند.

ابلاغ اخطاریه توقف فعالیت و تعطیلی به۵ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی آلاینده هوا در بهارستان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از ابلاغ اخطاریه توقف فعالیت و تعطیلی به ۵ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی آلاینده هوا در این شهرستان خبر داد.

عزیز میکائیلی گفت: با استناد به مفاد تصمیمات متخذه در کار گروه کاهش آلودگی هوای استان تهران و مفاد قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا و تأکید مدیر کل محیط زیست استان تهران و با حکم مرجع قضایی و با توجه به وضعیت آلودگی هوا طی روزهای گذشته، ۵ واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی مستقر در نواحی صنعتی قلعه میر و بهاریه به دلیل فعالیت غیراصولی و ایجاد آلودگی هوا، تخریب محیط زیست و تهدید علیه بهداشت عمومی اخطاریه توقف فعالیت گرفتند.

وی افزود: همچنین به ۲۸ واحد ریخته گری و سند بالادستی و قلعکاری تذکر توقف موقت فعالیت تا زمان رفع وضعیت آلودگی هوا و عبور از شرایط هشدار داده شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات