رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: طبق قانون سازمان بازرسی کل کشور حق انتشار نتایج بازرسی ها را ندارد؛ زیرا که نتایج بازرسی ها محرمانه هستند.

به گزارش افکارنیوز، ناصر سراج در مورد خبری مبنی بر دریافت حقوق میلیونی برخی مدیران سازمان تامین اجتماعی و این که اقدامات نظارتی سازمان بازرسی کل کشور در حوزه تامین اجتماعی چیست؟ ، گفت: نیروهای سازمان بازرسی کل کشور در تمامی سازمان ها مستقر هستند و با عنوان بازرسی مستمر، سازمان ها را مورد نظارت و بازرسی قرار می دهند.

وی ادامه داد: طبق قانون نتایج بازرسی های به عمل آمده محرمانه است و ما حق انتشار مطالب را در این زمینه نداریم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: نظارت بر حسن جریان امور و اجرای دقیق قوانین از وظایف اصلی سازمان بازرسی کل کشور است و با توجه به این موضوع ما در تمام وزارتخانه ها و سازمان ها به صورت مستمر حضور داریم.

سراج خاطرنشان کرد: اگر گزارش موردی به دست ما برسد که به عنوان مثال در سازمانی خلافی صورت می گیرد بلافاصله بعد از اینکه صحت دلایل ثابت شود، دستور بازرسی را صادر می کنیم و اقدامات لازم در این راستا صورت می گیرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور بازرسی فوق العاده نیز دارد که به فرمان مقام معظم رهبری، رییس جمهور و رییس قوه قضاییه انجام می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات