زوج سارق با استفاده از یک کلت کمری به یک طلافروشی در پایتخت دستبرد زدند.

به گزارش افکارنیوز، ظهر روز شنبه (۹ آذر) یک مورد سرقت مسلحانه طلافروشی به کلانتری قیام دشت اعلام شد.

به دنبال این موضوع سریعا گشت های موتوری در محل حاضر شدند ولی اثری از سارقان پیدا نکردند.

در بررسی های اولیه دریافتند یک مرد و زن با در دست داشتن سلاح گرم وارد طلافروشی شده و اقدام به سرقت طلاجات کرده اند.

همچنین ماموران فهمیدند که سارقان با شنیدن آژیر گشت وسیله نقلیه خود را که یک دستگاه موتورسیکلت بوده در محل جای گذاشته و مرد، همسرش را در خیابان رها کرده و خودش با وسیله نقلیه دیگر متواری شده است.

ماموران که مطمئن بودند زن سارق در همان نزدیکی است و شاید در یکی از خانه های همان اطراف پنهان شده باشد، به بررسی کوچه ها و خانه ها پرداختند و در نهایت زن متهم را در حالی که خودش را در خانه ای پنهان نموده بود، دستگیر کردند.

در بازرسی از این زن تعدادی طلاجات مسروقه مربوط به طلافروشی کشف شد و این زن در همان لحظلات اولیه دستگیری لب به اعتراف گشود و گفت: با همکاری همسرم و با نقشه قبلی اقدام به سرقت طلافروشی کردیم.

متهم که ساناز نام داشت جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

در ادامه ماموران اطلاعات و تجسس در حال ردیابی متهم بودند که ناگهان مردی به یکی از کلانتری های تهران مراجعه و از سرقت موتورسیکلتش خبرداد.

به دلیل اینکه مشخصات موتورسیکلت سرقتی با مشخصات موتورسیکلت کشف شده در محل تطابق داشت ماموران مرد مظنون را بازداشت و به کلانتری قیام دشت انتقال دادند و همسر متهم و صاحب طلافروشی هر دو، فرد منتقل شده را شناسایی و ماموران در بازرسی از وی نیز یک قبضه کلت کمری کشف و ضبط نمودند.

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت سرهنگ خلیل شهبازی با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاء شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات