مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران از رتبه بندی آزمایشگاه های معتمد خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، حیدرزاده با بیان این مطلب که سازمان محیط زیست به عنوان متولی و مرجع تایید آزمایشگاه ها است گفت: در استان تهران حدود ۹۰ آزمایشگاه معتمد فعال است که سالیانه مجوز آنها تمدید می شود و آزمایش هایی که در بحث فاضلاب و آلودگی هوا انجام می دهند زمان و مکان آن به اداره کل اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه تخلف نیز در آزمایشگاه های معتمد صورت می گیرد اظهار داشت: رتبه بندی آزمایشگاه های معتمد در دستور کار قرار دارد همچنین جلسه ای نیز با حضور مدیران آنها برای بررسی مشکلات و معضلاتشان برگزار خواهد شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران به آزمایشگاه های معتمد هشدار داد و تصریح کرد: آزمایشگاه ها مراقب باشند اعداد و ارقام براساس واقعیت اعلام شود چراکه گشت های نامحسوس ما یا در هنگام آزمایشی و یا بعد از آن به طور رندوم از آزمایشگاه ها بازدید و آزمایش را مجدد انجام می دهند.

حیدرزاده در ادامه با اشاره به اینکه آزمایشگاه های مختلف وارد لیست سیاه می شوند خاطرنشان کرد: آزمایشگاه های مختلف برای بار اول تذکر دریافت می کنند اما اگر بار دوم تکرار شود در لیست سیاه قرار می گیرند و براساس هماهنگی حقوقی صورت گرفته با سازمان امکان فعالیت در هیچ کجای کشور را ندارند.
بنابراین توصیه می کنم گزارش های خود را طبق ضوابط و استاندارها تهیه کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات