رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از دستگیری سارقی خبر داد که برای خرید موادمخدر، لوازم خودرو می ربود.

به گزارش افکارنیوز ، سرگرد کیومرث حسنوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی افزایش وقوع سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده کلانتری ۱۱۲ ابوسعید، بلافاصله رسیدگی به این پرونده ها در دستور کار ماموران تجسس کلانتری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در دهم آذرماه امسال ماموران خبری مبنی بر حضور سارق لوازم داخل خودرو و خرده فروشی موادمخدر در محدوده خیابان قزوین دریافت کردند، گفت: تحقیقات نشان داد که فردی به نام «سیاوش» معروف به «سیاوش شله» در سرقت های متعدد لوازم داخل خودرو نقش دارد که پس از انجام عملیات تعقیب و مراقبت، پاتوق وی شناسایی شد.

رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید با بیان اینکه ماموران در یک عملیات غافلگیرانه و با اخذ دستور قضایی، وارد مخفی گاه این متهم ۳۴ ساله شدند، گفت: همدست دیگر «سیاوش» به نام «محمود» نیز با ایجاد درگیری، قصد فرار از داخل مخفی گاه را داشت که وی نیز دستگیر شد.

حسنوند با بیان اینکه ماموران در بازرسی از مخفی گاه این افراد، موادمخدر هروئین و شیشه کشف کردند، گفت: در مخفی گاه این افراد، تعدادی لاستیک خودرو، رینگ و باطری خودرو وجود داشت که متهمان نیز در تحقیقات به بزه سرقت لوازم خودرو و فروش موادمخدر اعتراف کردند.

به گفته رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید، متهمان پس از تکمیل پرونده، برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات