تیمی از سوی ریاست سازمان میراث فرهنگی به منظور کمک و دلجویی از گردشگران آلمانی که مدارک آنها به سرقت رفته بود، دیدار کرد.

به گزارش افکارنیوز ، مدیرکل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تیمی از سوی ریاست سازمان میراث فرهنگی به منظور دلجویی و کمک به گردشگران آلمانی که مدارک آنها به سرقت رفته بود دیدار کرد.

امین عارف نیا با اشاره به واقعه اتفاق افتاده برای خانواده گردشگر آلمانی در کرج که موجب سرگردانی آنها شده بود اظهار داشت: این خانوده آلمانی مهمان یک خانواده ایرانی بود که بعد از اینکه در یکی از خیابان های کرج خودروی خود را ترک کردند، مورد سرقت قرار گرفتند و سارقان دوربین، پول، کارت اعتباری، مدارک خودرو، گذرنامه ها و سایر مدارکی که در آلمان دارای اهمیت است را با خود بردند.

وی افزود: به محض اطلاع از این موضوع، سازمان میراث فرهنگی وارد عمل شد و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز به دستور مستقیم دکتر نجفی، رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور مامور به دلجویی از این گردشگران شدند.

عارف نیا با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین دغدغه این گردشگران موضوع مدارک آنهاست تصریح کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با نیروی انتظامی استان البرز قرار شد این سازمان به سرعت سارق را پیدا و مدارک این گردشگران در اسرع وقت به آنها تحویل شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطرنشان کرد: امروز تیمی از طرف سازمان میراث فرهنگی استان البرز از این گردشگران دلجویی کردند و امیدواریم که دیگر شاهد چنین موضوعاتی نباشیم.

کریستین ایوان که همراه با خانواده خود به ایران سفر کرده بود بعد از سرقت ماشین ون خود و خانواده اش، با چسباندن چند برگه کاغذ روی شیشه ماشین و اطراف آن نوشت: " مدارک ما گم شده. یابنده مژدگانی خوبی دریافت خواهد کرد. ما فقط می خواهیم به خانه برویم. "
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات