معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پل صدر از نظر ایمنی فاقد هر گونه مشکل است و شایعات به وجود آمده در این خصوص شوخی است.

به گزارش افکارنیوز ، سید مازیار حسینی اظهار داشت: پل اصلی بزرگراه طبقاتی صدر از معدود پل هایی است که وزن دوران ساخت آن از وزن دوران بهره برداری آن بیش تر بوده است؛ یعنی بار قطعات پل از بار یک خودروی سبک یا سنگینی که از روی پل عبور می کرد، بیش تر بود. بنابراین پل از جهت ایمنی فاقد هرگونه مشکل است و این شوخی ها درباره پل صدر موضوعیت ندارد.

معاون شهرداری تهران درباره شبهات ایجاد شده درباره علت ممنوعیت عبور خودروهای سنگین از پل طبقاتی صدر اظهار داشت: تردد خودروهای سنگین نظیر کامیون های مملو از آسفالت یا دستگاه های غلتک از روی بزرگراه طبقاتی صدر در طول مدت اجرای این پروژه بدون هیچ مشکلی صورت می گرفت، بنابراین اگر اکنون ممنوعیتی برای تردد خودروهای سنگین و حتی موتورسیکلت ها روی پل پیش بینی شده به دلیل طراحی یکپارچه پل و تونل نیایش است.

حسینی ادامه داد: خودروهای عبوری از پل طبقاتی صدر ناگزیر به عبور از تونل نیایش هستند، بنابراین با توجه به ممنوعیت عبور خودروهای سنگین و موتورسیکلت ها از داخل تونل، طبعاً برای عبور این دسته از خودروها از روی پل نیز ممنوعیت پیش بینی شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات