ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مسجدسلیمان در شمال خوزستان، فردی در پوشش چوپان اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در سیاه چادر می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ ظفر فراشی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد مخدر در صحرا و در یک سیاه چادر در یکی از بخش های این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات ویژه پلیسی در تحقیقات خود دریافتند که فردی به شکلی کاملاً حرفه ای و ماهرانه خود را به صورت چوپان در آورده و با برپاکردن سیاه چادر در مناطق دوردست اقدام به بسته بندی مواد مخدر ازنوع تریاک کرده و توزیع می کند.

فرمانده انتظامی مسجد سلیمان اظهارداشت: پس از تکمیل تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع ماموران با هماهنگی مقام قضایی وارد سیاه چادر متهم شده و وی را درحین بسته بندی مواد مخدر و جاسازی دستگیر کردند.

سرهنگ فراشی با اشاره به اینکه متهم با پوشش چوپان و گله دار بودن در بین جوانان آن منطقه مواد مخدر توزیع می کرد گفت: در بازرسی از منزل این فرد مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات