مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و برف در پایتخت طی دو روز آینده خبر داد و افزود: دمای تهران روز جمعه به زیر صفر می رود.

به گزارش افکارنیوز ، عبدالرضا امیدوار شهری گفت: از بعد از ظهر روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی در نوار غربی کشور و غرب دریای خزر شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده شروع می شود و در روز پنج شنبه بارش برف و باران در نیمه غربی تشدید می شود به این ترتیب گستره بارش دامنه های مرکزی زاگرس، سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز را در بر می گیرد.

به گفته وی، روز جمعه از شدت بارش در شمال غرب موقتا به طور نسبی کاسته می شود در حالیکه در مناطق غرب، دامنه های زاگرس، البرز غربی و سواحل دریای خزر بر شدت بارش باران و برف افزوده می شود.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز شنبه بارش باران و برف در نیمه غربی و سواحل شمالی کشور ادامه می یابد.

امیدوار تصریح کرد: روز یکشنبه بارش در سواحل شمالی کشور همچنان از شدت قابل ملاحظه ای برخوردار خواهد بود و بارش در غرب کشور به صورت پراکنده پیش بینی می شود و در سایر مناطق در این روز بارش قابل ملاحظه ای انتظار نمی رود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یاد آور شد: از روز یکشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی افت قابل ملاحظه دما در نیمه شمالی کشور رخ می دهد.

وی افزود: فردا آسمان تهران نیمه ابری تا ابری در پاره ای نقاط همراه با بارش باران و برف و وزش باد خواهد بود. بیشینه دما با ۳ درجه کاهش نسبت به امروز برابر ۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما همانند امروز معادل ۱ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود. همچنین روز جمعه آسمان پایتخت نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده است در این روز کمینه دمای پایتخت ۱ درجه سانتیگراد به زیر صفر می رود
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات