توسط پزشکی قانونی استان اصفهان صورت گرفت

مرگ ۱۵ نفر در تصادف صبح امروز ورودی شهر نایین توسط پزشکی قانونی استان اصفهان تایید شد.

به گزاش افکارنیوز ، علی سلیمان پور، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با تأیید مرگ ۱۵ نفر در تصادف چند دستگاه خودرو در وروردی شهرستان نایین اظهار داشت: در ساعات اولیه امروز (پنجشنبه ۲۱ آذرماه ۱۳۹۲) با تصادف ۴ دستگاه خودروی مینی بوس، زانتیا، پژو و پراید و آتش سوزی خودروها، ۱۵ نفر با سوختگی بالا کشته شدند.

سلیمان پور با اشاره به اینکه خودروی پژو حامل ۱۳ مسافر افغانی بوده است گفت: راننده و ۱۱ سرنشین این خودرو به علت سوختگی فوت شده اند و به جز ۱۱ مسافر، هویت راننده نیز تاکنون مشخص نشده است.

وی افزود: در این تصادف و سوختگی، راننده و کمک راننده مینی بوس نیز جان خود را از دست داده اند و تاکنون شناسایی نشده اند، راننده خودروی پراید هم در این تصادف جان باخته و به علت سوختگی های کمتر، تنها متوفای شناسایی شده این حادثه است.

به گفته سلیمان پور، راننده خودروی زانتیا با سوختگی شدید به همراه ۲ تبعه افغانی خودروی پژو و ۱۲ مسافر مینی بوس به بیمارستان های نایین و اصفهان منتقل شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص شناسایی اجساد سوخته این حادثه گفت: برای شناسایی اجساد نسبت به برداشت نمونه خون و DNA از اجساد قربانیان و انتقال آنها به پزشکی قانونی استان اصفهان اقدام شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات