حسن کریمی:

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: زمین خواری ها ارتباطی با شهرداری ها ندارد و در حریم شهرها اتفاق می افتد.

به گزارش افکارنیوز ، حسن کریمی در حاشیه جلسه شهرداران استان تهران با سید حسین هاشمی استاندار تهران و انتخاب اعضای هیئت مدیره سازمان همیاری های شهرداری های تهران اظهار داشت: با توجه به مشکلات و کمبودهای موجود در استان تهران ضرورت داشت با شهرداران استان جلسه ای برگزار شود و هماهنگی های لازم برای ارائه خدمات بهتر به آنها شناسایی و انجام شود.

وی با اشاره به اینکه کمبود بودجه بر خلاء های قانونی از معضلات اصلی شهرداری های تهران محسوب می شود گفت: برای حل این مشکلات باید بخشی از قانون اصلاح شود و طرح های تفصیلی شهرها هرچه سریعتر اجرایی شود.

کریمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقداماتی در باره زمین خواری صورت گرفته گفت: زمین خواری ها ارتباطی با شهرداری ندارد و در حریم شهرها اتفاق می افتد در همین راستا ستاد جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در استان تهران تشکیل شده و با معضل ناپسند زمین خواری و ساخت و ساز غیر مجاز مبارزه می کند.

وی افزود: در جلسه هفته آینده موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز در مرتضی گرد مورد بررسی و برخوردهای قانونی قرار می گیرد و ساخت و سازهای غیر مجاز محدوده شهرستان پردیس نیز در اولویت قرار گرفته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات