اخیرا عناصر کلیسای خانگی فعال در پایگاه ها و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی تلاش مضاعفی را باهدف حفظ و توسعه ارتباطات خود با سایر کاربران مسیحی شهرهای مذهبی از جمله قم را در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش افکارنیوز ، اخیرا عناصر کلیسای خانگی فعال در پایگاه ها و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی تلاش مضاعفی را باهدف حفظ و توسعه ارتباطات خود با سایر کاربران مسیحی شهرهای مذهبی از جمله قم را در دستور کار قرار داده اند.

این افراد به محض اطلاع از سابقه حضور و محل سکونت کاربر در این شهر ها به روش های مختلفی سعی می کنند که اعتماد کابران را جلب و در راستای اهداف تشکیلات کلیسای خانگی مورد سوء استفاده و بهره برداری تبلیغاتی قرار دهند.

کلیساهای خانگی، خانه هایی هستند که مبلغان مسیحی و یا افراد مرتد تازه جذب شده، مالکیت و یا اجاره آنها را در اختیار دارند. این محل ها از سوی سازمان های کلیسایی وابسته به غرب و صهیونیست ها با مبالغ قابل توجهی به اجاره در آورده می شوند تا توسط مالک، امور شناسایی و جذب جوانان در آنها صورت بگیرد. این مکان ها عمدتا شاهد رجوع جوانان تازه جذب شده هستند که موقعیت بسیار خوبی را برای مبلغ پدید می اورد که از این جوان یک مهره مطیع بسازد.

تبلیغات شهری مخفیانه مسیحیت شامل طیف وسیعی از اقدامات نظیر: دیوارنویسی، ترسیم صلیب بر روی دیوار اماکن عمومی و خصوصی و مساجد، توزیع رایگان کتاب هایی نظیر «بهای محبت» ، «حیات در مسیح» می شود.

توزیع سی دی های تبلیغی رایگان نظیر «عشق» ، «خدا محبت است» ، «کتاب آفرینش» ، «داستان خدا» و… نیز در راستای این اقدامات است.

کلیساهای خانگی نه تنها مکانی برای عبادت نیست بلکه به مکانی برای ترویج عقاید ضد دینی به ویژه اسلامی و مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است. مسئولان این کلیسا ها به هیچ وجه دین مسیح را تبلیغ نمی کنند و فقط قصدشان کم کردن تعداد جوانان مسلمان و دین گریز کردن آن ها است و تحت هیچ شرایط برایشان مهم نیست که چقدر به مسیح ایمان دارند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات