فرماندهی عملیات بغداد به شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی در خصوص شیوه های جدید تروریست ها برای بمب گذاری هشدار داد و از آنان خواست از دریافت کتاب به عنوان هدیه خودداری کنند.

به گزارش افکارنیوز : سرتیپ «سعد معن» سخنگوی عملیات بغداد در بیانیه ای اعلام کرد که فرماندهی عملیات بغداد درباره شیوه های گروه های تروریستی، از جمله کمربندهای انفجاری به شکل کمربند طبی، بمب گذاری دیگ های غذا و قوطی های فلزی مواد غذایی و همچنین کتاب های دینی بمب گذاری شده که به عنوان هدیه به زائران تقدیم می شود، هشدار داده است.

وی گفت: حمل انواع سلاح از سوی شهروندان و گرفتن غذا و نوشیدنی از افراد ناشناس و حمل انواع کیف های بزرگ و استفاده از انواع چوب کاملا ممنوع است.

سخنگوی عملیات بغداد تاکید کرد: تردد انواع موتورسیکلت و وسایل نقلیه از ۱۷ دسامبر ۲۰۱۳ تا پایان مراسم اربعین، همچنین استفاده از آب پاش برای خنک کردن زائران، تردد خودروها در مسیر حرکت زائران و استقرار فروشندگان دوره گرد در مسیر زائران ممنوع است.

وی از شهروندان خواست به شایعات مغرضانه توجه نکنند و هنگام برخورد با عناصر مشکوک به دستگاه های امنیتی اطلاع دهند و از راه هایی که دستگاه های امنیتی مشخص کرده اند، تردد کنند و هنگام وقوع هر حادثه ای آرامش خود را حفظ و با دستگاه های امنیتی همکاری کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات