سرپرست پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از روز چهارشنبه آلاینده های جوی افزایش می یابد.

به گزارش افکارنیوز ، مهندس احمد وظیفه  افزود: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی بارش پراکنده برف و باران در شمال شرق کشور تا بعداز ظهر دوشنبه بتدریج قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه در سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل شاهد بارش باران و برف خواهیم بود و روز دوشنبه خلیج فارس و دوشنبه تا سه شنبه دریای عمان مواج می شود.

سرپرست پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوای تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: در روز سه شنبه هوای تهران با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد صاف و در پاره ای از نقاط غبار آلود خواهد بود. در روز چهارشنبه نیز با حداقل ۱- و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد شاهد هوایی کمی ابری در پاره ای نقاط غبارآلود و در اواخر وقت همراه با افزایش ابر خواهیم بود.

به گفته وظیفه در روز سه شنبه استان های اردبیل ۱۵-، آذربایجان شرقی با ۱۲-، آذربایجان غربی ۱۳- سردترین دمای کشور را خواهند داشت و در روز چهارشنبه اردبیل با ۱۲-، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و زنجان با ۱۰- و استان های قم و همدان نیز با ۱۱- درجه سانتیگراد روزهای سردی را تجربه خواهند کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات