رییس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری مالخری خبر داد که برای طلا، صاحبخانه پیر خود را کشت.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ رحمتی در تشریح خبر دستگیری عامل قتل پیرزن ۸۵ ساله در استان زنجان، گفت: وقتی سال گذشته زنی ۸۵ ساله جان خود را از دست داد، با توجه به بیماری قبلی این زن، بستگانش ضمن دفن این فرد، از شکایت خودداری کردند. اما این افراد پس از مراسم کفن و دفن متوجه شدند که مقدار

قابل توجهی از طلا و جواهرات این فرد به سرقت رفته است. وی با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی های فنی و تخصصی توانستند ردپای مستاجر این زن را در این قتل بیابند، گفت: نهایتا ماموران فردی به نام «ب» را شناسایی کردند اما در تحقیقات مشخص شد که این متهم به جرم خرید اقلام مسروقه در زندان است.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه متهم برای ادامه تحقیقات، به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: این فرد در اعترافات خود ضمن قبول بزه انتسابی، عنوان کرد که حدود یک سال قبل با همسر خود در منزل متوفیه مستاجر بوده و در آن زمان متوجه شده که مقدار زیادی طلاجات در منزل این فرد وجود دارد که با برنامه ریزی قبلی برای سرقت به منزل وی رفته و در اقدامی او را خفه کرده و طلاجات او را به سرقت می برد.

سرهنگ رحمتی با بیان اینکه بررسی ها نشان داد که این متهم به قتل طلای متوفیه را به مبلغ ۸۰ میلیون تومان فروخته، گفت: متهم ضمن بازسازی صحنه، در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات