بخشدار رودهن گفت: استفاده از تیوپ در سال های گذشته هم ممنوع بود ولی متأسفانه شاهد استفاده آن بودیم که این مسئله امسال با جدیت دنبال می شود.

به گزارش افکارنیوز ، رضا طاهرخانی با اشاره به اینکه تیوپ سواری مانند سال گذشته در پیست اسکی بین المللی آبعلی ممنوع است. گفت: استفاده از این وسیله ی غیر استاندارد و غیر ورزشی در سال های گذشته هم ممنوع بود ولی متأسفانه شاهد استفاده ی آن بودیم که این مسئله امسال با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: با هماهنگی که با نیروی انتظامی صورت گرفته از ورود احتمالی تیوپ به داخل پیست جلوگیری و از فروش و یا اجاره آن به شدت جلوگیری می شود.

بخشدار رودهن گفت: سال گذشته علی رغم تذکرات جدی مسئولان شاهد اتفاقات ناگوار در پیست اسکی آبعلی بودیم ولی امسال با تصمیمات جدید از اجاره ویا ورود تیوپ به پیست ممانعت می شود.

وی در پایان گفت: در صورت همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اتاق درمان و یا همان اورژانس در این منطقه برای امداد رسانی به مصدومین پیست اسکی آبعلی ایجاد می شود.

محور هراز در دی ماه روشن می شود


بخشدار رودهن از اجرای طرح روشنایی محور هراز در محدوده شهر آبعلی تا پایان دی ماه ۹۲ خبر داد و گفت: در جلسه پیگیری وحل مشکلات روشنایی محور هراز در محدوده شهر آبعلی که با حضور رئیس راه و شهرسازی رودهن و پردیس، رئیس اداره برق رودهن و شهردار و رئیس شورای اسلامی این شهر که در بخشداری رودهن برگزار شد گفت: در حدود دو سال است که تیر های روشنایی محور هراز و همچنین بلوار اصلی شهر آبعلی نصب شده بود که متاسفانه به جهت وجود برخی مشکلات تا به امروز مورد بهره برداری قرار نگرفت.

وی افزود: با هماهنگی که با اداره مسکن و شهرسازی رودهن و پردیس، اداره برق رودهن و همچنین شورای اسلامی شهر و شهرداری آبعلی صورت گرفت طرح اجرای روشنایی این محور به طول سه کیلومتر تا پایان دی ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

بخشدار رودهن با بیان اینکه خاموشی در این محور و همچنین شهر آبعلی موجب بروز برخی مشکلات و تصادفات مکرر و همچنین نارضایتی اهالی آبعلی شده بود گفت: امیدواریم با اجرای این طرح مشکلات برطرف و موجبات رضایتمندی اهالی شهر آبعلی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه در حدود دو میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در بر داشته است گفت: روکش آسفالت این محور در حوزه استحفاظی رودهن در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گرفته و از اسفند سالجاری انجام خواهد شد.

طاهر خانی گفت: محور هراز یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی کشور و استان تهران محسوب می شود و روزانه شاهد تردد هزار خودرو سبک و سنگین (به جز تریلر) در این محور هستیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات