پسر ۱۸ساله که از شنیدن نصیحت ها و سرزنش های ناپدری اش بیزار شده بود، نقشه انتقام جویی کشید.

به گزارش افکارنیوز ، وی ناپدری اش را بیهوش کرد و خودروی میلیونی وی را دزدید اما تنها چند روز بعد از سرقت به دام افتاد. زن جوان تازه از محل کار به خانه برگشته بود که به محض ورود پیکر شوهرش را دید که بیهوش روی زمین افتاده بود. او با اورژانس تماس گرفت و دقایقی بعد با حضور امدادگران، مرد بیهوش به بیمارستان انتقال یافت.

با انجام معاینات مشخص شد که وی دچار مسمومیت شده است و این در حالی بود که همزمان با بیهوش شدن او، خودروی سانتافه وی و پول هایش به سرقت رفته بود. از آنجا که ماجرا مشکوک به نظر می رسید، زن جوان پلیس را در جریان قرار داد و در تحقیقات به مأموران گفت: شب قبل من در محل کارم شیفت بودم و آخر شب با همسرم صحبت کردم.

او حالش خوب بود و مشکلی نداشت. صبح که به خانه برگشتم دیدم که بیهوش روی زمین افتاده است. وقتی گفتند که او مسموم شده، به جست وجو در خانه پرداختم و متوجه شدم که پول های او و خودروی مدل بالایش سرقت شده است. من احتمال می دهم که سارقان به خانه ام دستبرد زده اند و بعد از بیهوش کردن شوهرم ماشینش را دزدیده اند.

راز پسرخوانده


با اظهارات این زن، تحقیقات پلیسی آغاز شد و از آنجا که شوهر وی هنوز بیهوش بود، مأموران برای یافتن سرنخ، راهی خانه آنها شدند. در همان بررسی های اولیه مشخص شد که سرقت از سوی فردی آشنا صورت گرفته است اما زن جوان به کسی مشکوک نبود.

بنابراین تنها راه افشای راز سرقت، تحقیق از مردی بود که هنوز به هوش نیامده بود. بعد از گذشت ۲روز، سرانجام ناپدری به هوش آمد و کلید معمای این سرقت را در اختیار پلیس گذاشت.

او گفت: خودروی مرا پسر ۱۸ساله همسرم دزدیده و او بود که مرا بیهوش کرد. وی ادامه داد: مدتی قبل با همسرم که پسری ۱۸ساله دارد ازدواج کردم و با هم زندگی می کردیم. شب قبل از حادثه، وقتی همسرم سر کار بود، پسرش دیر به خانه آمد که بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم. من مانند یک پدر، دلسوز او بودم اما او مرا دشمن خودش می دید. آن شب او را نصیحت کردم که با دوستان ناباب رفت وآمد نکند و به فکر درس و آینده اش باشد؛ غافل از اینکه او نیت شومی در سر دارد.

وی ادامه داد: صبح وقتی از خواب بیدارشدم بعد از خوردن صبحانه، پسر جوان برایم چای ریخت که بعد از نوشیدن آن دچار سرگیجه و بعد هم بیهوش شدم. به خاطر دارم که به پسر همسرم گفتم که حالم خوب نیست و بعد از آن دیگر چیزی یادم نمی آید. وقتی به هوش آمدم روی تخت بیمارستان بودم و آنجا بود که متوجه شدم مقداری پول که در کیف پولم بوده به همراه ماشینم و مدارک آن به سرقت رفته است. حالا هم مطمئن هستم که سرقت از سوی پسرخوانده ام رخ داده است.

در جست وجوی سارق


اظهارات ناپدری در حالی بیان می شد که بررسی ها نشان می داد همزمان با سرقت، پسر ۱۸ساله ناپدید شده است. تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه پسر جوان در خانه دوستش دستگیر و خودروی مسروقه از او کشف شد.

وی بعد از انتقال به شعبه سوم بازپرسی در دادسرای ناحیه یک تهران، در بازجویی ها به بیهوش کردن ناپدری و سرقت خودروی وی اعتراف کرد. پسرجوان گفت: وقتی ۸سالم بود مادر و پدرم از هم جدا شدند و مادرم مدتی بعد با مردی ازدواج کرد که ۲۰سال از خودش بزرگ تر بود.

با اینکه ناپدری ام همیشه سعی داشت با من رفتار خوبی داشته باشد اما من اصلا از او خوشم نمی آمد. مدتی بود که با هم اختلاف پیدا کرده بودیم. او خیلی به کارهای من ایراد می گرفت برای همین از وی کینه به دل گرفتم تا اینکه شب قبل از حادثه درحالی که مادرم سرکار بود با هم درگیر شدیم و او مرا تحقیر کرد. آن شب تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم و برای اجرای نقشه ام صبح زود از خواب بیدار شدم و به داروخانه رفتم و داروی خواب آور خریدم.

پس از بیهوش کردن او، ماشینش را دزدیدم و قصد فروش آن را داشتم که دستگیر شدم. این پسر جوان با قرار قانونی راهی بازداشتگاه شد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات