رییس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سارقی خبر داد که تحت پوشش مامور، محموله ترانزیتی حامل شش دستگاه خودروی خارجی را ربوده بود.

به گزارش افکارنیوز ، سرهنگ خالقی در تشریح خبر کشف محموله ترانزیتی شش دستگاه خودروی بی ام و، بنز، لکسوس و تویوتا، گفت: در پی اعلام سرقت یک دستگاه تریلر در حال عبور از جاده کمربندی استان که موجب ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان شده بود؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در اظهارات راننده تریلر دریافتند که یک ماه قبل شخصی با معرفی خود به عنوان مامور در یک پمپ بنزین با این فرد صحبت کرده و سئوالی پرسیده است، گفت: ماموران تصاویر دوربین های مداربسته این پمپ بنزین را اخذ و در بررسی ها توانستند ردی از یک خودروی پژو پارس را شناسایی کنند.

رییس پلیس آگاهی استان یزد با بیان اینکه ماموران در ردگیری مالکان این خودرو، به شخص سابقه داری رسیدند، گفت: ماموران با تعیین نقش این فرد، توانستند در یک عملیات غافلگیرانه و در حالی که این فرد قصد خروج از پاتوقش را داشت، دستگیر کنند.

خالقی با بیان اینکه این فرد در ابتدا منکر هر گونه ارتباط با این سرقت می شد، گفت: نهایتا با ارائه ادله و مدارک از سوی ماموران، این فرد به سرقت خودروها تحت پوشش مامور اعتراف کرد و مخفیگاه خودروها را که در زیرزمین منزل مسکونی در یکی از محلات یزد نشان داد که طی بازرسی از منزل وی، علاوه بر کشف خودروها، یک رشته دستبند، بی سیم، چراغ گردان سیار و کلت کشف شد.

وی با بیان اینکه علت و انگیزه ارتکاب جرم از سوی سارق، کسب مال نامشروع و راحت طلبی بوده است، گفت: متهم دستگیر شده پس از تحقیقات و تکمیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات